در گردهمایی بزرگ کنکوری های 94 مطرح شد

بررسی امتیازات تحصیل در دانشگاه پیام نور / نگاهی به توانمندی های دانشگاه پیام نور سبزوار

گردهمایی بزرگ کنکوری های 94 جهت معرفی توانمندی ها و ویژگی های تحصیل در دانشگاه پیام نور مرکز سبزوار در تاریخ چهارشنبه 24/4/1394 برگزار گردید.

در این مراسم که از طریق ارسال پیامک به خانواده دانش آموزان کنکوری و نصب بنر در سطح شهر اطلاع رسانی شده بود، حدود 500 نفر دانش آموز به همراه خانواده شرکت داشتند. این جلسه با حضور مدیران گروه های آموزشی ، همکاران هیأت علمی ، مدیران و کارکنان برگزار گردید.

در ابتدای مراسم دکتر ابوالقاسم امیراحمدی سرپرست دانشگاه ضمن عرض خیرمقدم به مدعوین به معرفی دانشگاه به لحاظ امکانات و توانمندی ها پرداخت وبه چند ویژگی شاخص تحصیل در دانشگاه پیام نور از جمله : سطح علمی بالای فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور نسبت به دانشگاه های دیگر، رعایت سرفصل ها با عنایت به معرفی منابع درسی و کتاب به جای جزوه، درصد قبولی بالا در مقطع تحصیلات تکمیلی، اعتبار مدرک، شهریه کمتر نسبت به سایر دانشگاهها و سقف بالای سنوات تحصیلی اشاره کرد.

وی همچنین تحصیل دانشجو در کنار خانواده را به عنوان یکی از مزیت های مهم برشمرد.

در ادامه حسن محرابی معاونت آموزش و پرورش شهرستان سبزوار ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین دانشگاه جهت برگزاری این گردهمایی مهم در زمینه انتخاب رشته مطالبی را عنوان نمود.

سپس مشاورین انتخاب رشته به راهنمایی دانش آموزان پرداختند.

دکتر پرهیزگار مدیر مؤسسه آموزشی قلم چی و مشاور انتخاب رشته با اشاره به خالی بودن اجرای چنین مراسمی در شهرستان سبزوار بعد از 20 سال در موضوع انتخاب رشته از ریاست مرکز سبزوار و مجموعه همکاران تقدیر و تشکر کرد و نکات مهم و زمان انتخاب رشته را برای شرکت کنندگان یادآور شد.

ضمن تشویق و ترغیب دانش آموزان به تحصیل در دانشگاه پیام نور سبزوار به موارد مهمی اشاره نمودند از جمله:

- رشته مهندسی کامپیوتر و حسابداری پیام نور سبزوار از فیزیک هسته ای دانشگاه حکیم در سال گذشته از استقبال عمومی بیشتری برخوردار بوده است،

- 95 درصد فارغ التحصیلان پیام نور یا شاغل هستند یا در دوره کارشناسی ارشد ادامه تحصیل می دهند،

- در سال گذشته دانشگاه پیام نور 20 هزار نفر قبولی کارشناسی ارشد داشته است.

- دانشگاه پیام نور فرهنگ بومی سازی را در کشور انجام داده است،

- طبق بررسی های به عمل آمده اعتماد به نفس فارغ التحصیلان پیام نور در اداره زندگی بعد از فارغ التحصیلی بیشتر است،

وی در پایان به دانش آموزان تأکید کرد، بر اساس ارزشیابی آماری دانشگاه پیام نور با رتبه هشتم جزو 10 دانشگاه برتر مؤسسات آموزش عالی کشور شناخته شده است.

در ادامه دکتر حسن رامشینی عضو هیأت علمی مرکز سبزوار به امتیازات تحصیل در دانشگاه پیام نور سبزوار از جمله آزمایشگاه های مجهز، اساتید مجرب و ارتباط اساتید با سایر دانشگاهها پرداخت.

در انتهای برنامه میزگرد پرسش و پاسخ توسط آقایان پرهیزگار و عسکری جهت پاسخگویی به سؤالات شفاهی و کتبی دانش آموزان برگزار گردید.

(با سپاس از همکاری آقای حسن کیقبادی جهت تهیه این گزارش)


کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

رئیس دانشگاه پیام نور سبزوار: کنگره بین المللی مهدویت سال آینده در سبزوار برگزار خواهد شد

نظرت را بنویس
comments

سلام حالا که به مشکل مالي برخوردند همه دلسوز شدند و به فکر جذب کنکوري ها افتادند. تا حالا چرا کسي به اين فکر ها نبود. الان هم آنها بيشتر پول بچه ها را مي خواهند. از قديم گفتند گربه محض رضاي خدا موش نمي گيرد.
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما