رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار:

سبزوار میزبان سیزدهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی

 رئیس اداره ارشاد سبزوار:در سیزدهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی شاهد حضور ممتازترین و برترین خوشنویسان کشور هستیم

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار از برگزاری جشنواره ملی خوشنویسی رضوی در این شهرستان خبر داد.

محبوبه طبسی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار در گفت‌وگو با فارس با اشاره به برگزاری جشنواره ملی خوشنویسی رضوی در این شهرستان اظهار کرد: این جشنواره از سری جشنواره‌های امام رضا(ع) است که زیر نظر بنیاد فرهنگی بین‌المللی امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه سبزوار برای نخستین‌بار میزبان برگزاری جشنواره خوشنویسی رضوی است، تصریح کرد: جشنواره خوشنویسی رضوی یکی از وسیع‌ترین و پر ظرفیت‌ترین جشنواره‌های کشور است که با توجه به حجم برنامه معمولا این جشنواره در مراکز استان‌ها برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار با بیان اینکه این جشنواره به مدت 13 سال است که برگزار می‌شود، افزود: این جشنواره در مدت 10 سال در شهر یزد، دو سال در مشهد و برای نخستین‌بار در سبزوار برگزار می‌شود.

طبسی با بیان اینکه در این جشنواره شاهد حضور ممتازترین و برترین خوشنویسان کشور هستیم، گفت: این جشنواره در پنج رشته شامل نستعلیق، ثلث، تحریر، شکسته و نسخ برگزار شود.

وی با بیان اینکه براساس برنامه‌ریزی‌های این جشنواره همزمان با دهه کرامت و سالروز میلاد حضرت رضا (ع) در شهرستان برگزار می‌شود، افزود: دبیرخانه جشنواره مستقر شده و داوران و اساتید در حال بررسی آثار ارسالی به دبیرخانه هستند.

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

مهلت ارسال آثار به سیزدهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی تمدید شد

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما