ملاقات عمومی معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار با شهروندان برگزار شد

درادامه ملاقات های هفتگی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سبزوار، صبح امروز، دوشنبه با جمعی از مردم شهرستان بصورت چهره به چهره دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سبزوار، احمد برادران در این دیدار که با حضور جمعی از مراجعان برگزار شد ، مردم مسائل و مشکلات خود را ابراز داشته و فرماندار نیز دستورات لازم را برای رسیدگی به مطالبات آنها صادر نمود .

وی برگزاری منظم و مستمر ملاقات های عمومی و ارتباط مستقیم با شهروندان را از شاخص‌های اصلی ارزیابی عملکرد مدیران در بخش های مختلف شهرستان دانست و خاطرنشان کرد: ارتباط بی واسطه با خدمتگزاران و پاسخگویی به مردم، تکلیف تمامی مسئولان شهرستان سبزوار بوده و باید در هر شرایطی دستگاههای دولتی رضایت مردم را فراهم نمایند.
در این ملاقات که در دفتر کار فرماندار برگزار شد، برخی از شهروندان مشکلات، خواسته ها و پیشنهادات خود را در زمینه های مشکلات بهزیستی، شهرداری، گاز، برق، آب و فاضلاب، درمانی، مالی و یارانه ها با وی در میان گذاشته و فرماندار ضمن بررسی روند پاسخگویی و اطلاع از اقدامات انجام شده از سوی مراجع ذی ربط دستور اقدام لازم در جهت رفع مشکلات هر یک از ملاقات کنندگان را صادر کرد.
برادران با ابراز امیدواری نسبت به بهبود شرایط کنونی معیشتی مردم که با پایان گفتگوهای نمایندگان عالی دولت در وین گره خورده است، از نمایندگان دولت در دستگاههای مختلف دولتی خواست، برای توسعه عدالت اجتماعی و افزایش رضایت مردم تلاش نمایند.

لازم به ذکر است که هر هفته روزهای دو شنبه ملاقات حضوری در محل دفتر فرماندار انجام می گیرد و عزیزانی که قصد ملاقات دارند می توانند با مراجعه به کارشناس روابط عمومی فرمانداری، با ایشان دیدار و مشکلات خود را مطرح نمایند.

منبع: وبسایت فرمانداری سبزوار

نظرت را بنویس
comments

امید کسکنی

با سلام و خسته نباشی به شما و تمام مسئولان شهر سبزوار. این جانب جوانی 24هستم که به خاطر نبودن شغل از سال 90 دیار خود مهاجرت کردم. وبه شهرهای گوناگونی از شمال کشور تا جنوب کشور و الان در جنوب شرقی ترین نقطه کشور درحال کار هستم از آن مقام خواهشمند هستم تا امکانات شغلی متعددی فراهم سازند. واز سرمایه گزاران داخلی و خارجی دعوت به عمل آوردن تا برای مردم دیار کهن سربدارایجاد شغل کنند. (من که زندگیم خراب شد ولی به فکر جوان های دیگر باشید )مسولیت سنگینی بردوش شما هست اگر کوتاهی کنید جوانهای مانند من هر گز شما را نخواهند بخشید.
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما