در نشست خبری امروز مطرح شد:

محسنی ثانی در انتخابات مجلس دهم شرکت نمی کند

وبسایت محمدرضا محسنی ثانی نوشت:

محسنی ثانی: برای شرکت در انتخابات آینده مجلس به تکلیف نرسیده ام / مردم درانتخاب هایشان حساس تر باشند

محمدرضا محسنی ثانی نماینده دو دوره شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن درمجلس شورای اسلامی گفت: برای حضور در انتخابات آینده مجلس به تکلیف نرسیده ام.

وی افزود: آنچه در دو دوره گذشته پیش آمد و باعث شد در انتخابات حضور پیداکنم، این بود که بنده به عنوان فردی که بیش از 30 سال در سمت های مدیریتی کشور در قوای مختلف نظام حضور یافته و کسب تجربه کرده بودم و نظام برای رشد بنده هزینه کرده بود، بنابراین دیدم بهتر است ما حصل این تجربیات 30 ساله را به شهرم بیاورم و در اینجا برای همشهریانم هزینه کنم.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی همچنین گفت: در دور اولی که بنده وارد مجلس شدم، حوزه انتخابیه سبزوار با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می کرد و اکنون نسبت به 8 سال قبل در بسیاری از شاخص ها طبق آمارهای مستندی که در استانداری خراسان رضوی موجود است، سبزوار ارتقاء چشمگیری پیدا کرده است.

وی ادامه داد: درخواست های متعددی که در انتخابات دو دوره قبل از جانب بسیاری از همشهریان از بنده شد که برای انتخابات مجلس از حوزه سبزوار وارد میدان شوم، این تکلیف را برای من دو برابر  کرد و اکنون پس از دو دوره حضور گمان می کنم کارنامه موفقی برجای مانده است که ان شاالله در فرصتی مناسب گزارش کامل آن ارائه خواهد شد.

محسنی ثانی در این سخنان ضمن بیان گوشه ای از خدمات انجام شده در حوزه انتخابیه، وظیفه سنگین خبرنگاران در راستای آگاهی بخشیدن به مردم برای افزایش افق نگاه و انتخاب های دقیق تر را یادآوری کرد و گفت: خبرنگاران می توانند از طریق رسانه هایی که دراختیار دارند، مسائل را به خوبی برای مردم تبیین کنند و نقش و جایگاه  هر مسئول و هر نهادی را به جامعه معرفی کنند تا مردم با آگاهی بیشتری درانتخابات شرکت کنند و بدانندکه هر رأی آن ها دارای ارزش بالایی است.

وی سپس گفت: از آنجایی که دیگر خودم در انتخابات آینده ذی نفع نیستم عرض می کنم که بعضی از مواردی که شنیده ام  قرار است برای انتخابات مجلس نامزد شوند، شایستگی های لازم برای ورود به چنین جایگاهی را ندارند و مجلس جایی نیست که کسی به آن به عنوان طعمه ، نام، نان، شغل، موقعیت و ... نگاه کند بلکه یک تکلیف  و وظیفه  سنگین است  که اگر کسی در تراز چنین جایگاه خطیری نیست واقعا نباید به عرصه ورود پیدا کند.

محسنی ثانی سپس خواستار حساسیت بیشتر مردم در انتخاب ها شد و گفت: مردم نباید اجازه دهند هر کسی وارد عرصه شود و رای اعتماد اکثریت را جمع کند، بلکه باید بهترین گزینه ها را شناسایی  کرده و خودشان به دنبالش بروند و از وی برای حضور دعوت کنند.

مشروح سخنان نماینده دوره های هشتم و نهم  مجلس شورای اسلامی در این نشست خبری تا ساعتی دیگر در همین وبسایت  منتشر می شود.

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

آخرین وضعیت منطقه ویژه اقتصادی سبزوار از زبان محسنی ثانی

نظرت را بنویس
comments

علی براتی

فقط فقط فقط فقط دکتر علی اصغر ابسالان

محمد رضا

سلام خدمت همه دوستان عزیز خوب خودتون واسه خودتون نوشابه باز میکنید یاد دوران آقای احمدی نژاد افتادم آقای محسنی یه لطف کنن فعالیت هاشون واسه سبزوار رو لیست کنن ببینیم، ما ک تو واقعیت چیزی از ایشون ندیدیم و نشنیدیم شاید رو کاغذ ببینیم. من ک چند تا از سخنرانی های ایشون و اخیرا دیدم که متاسف شدم برای سبزوار با نماینده هاش....

دکتر جان مگه باید چه شرایطی باشه که احساس تکلیف کنید؟ خودتون دارید میفرمایید این دوره کسانی که شنیدید قراره کاندیدا بشن اکثرا افراد ضعیفی هستن که در تراز نمایندگی مجلس نیستن در چنین اوضاعی اگه شخصیتهای ملی مثل شما میدانو خالی کنن ناچارا یکی از همون ضعیف ترها انتخاب میشه. پس این دوره هم تکلیف از دوش شما برداشته نشده. لطفا دوباره بیایید. پیشنهاد من اینه که شما بیاید درانتخابات هم ثبت نام کنید فوقش در هفته های اخر اگه دیدید گزینه های قوی هم حضور دارند و تایید صلاحت شدن و شمام واقعا دیگه ا حساس تکلیف نکردید اون موقع به نفع یکی از اون گزینه ها ازانتخابات کناره گریری کنید

م.دلبری

در همصدایی با فرزند معزز شهید باید عرض کنم، بنده بارها گفته و بازهم می گویم دکتر محسنی برای سبزوار زود بود. به فرموده مولایمان علی (ع) مردم را بر والیان حقی است و والیان را بر مردم حقی. و به زعم بنده مردم ما هنوز این حق های متقابل را به خوبی تشخیص نداده و در مطالبه صحیح حق واقعی خود و ادای صحیح حق واقعی والی لنگ میزنند. البته عزیزان توجه داشته باشند، در اینجا منظور از والی فقط رهبر جامعه نیست بلکه می توان کلیه نمایندگان و مدیرانی که مسئولیتی دارند را در جایگاه والی فرض کرد. خلاصه دردسرتان ندهم و لب مطلب را چنین عرض کنم که تاریخ سبزوار هرگز نه در دوران قبل از انقلاب نه در بعد از انقلاب نماینده ای به وزانت و جایگاه رفیع ایشان نداشته است. شاید بازهم رجل های سیاسی در شهرمان بوده اند اما هیچ یک به بلندجایگاهی دکتر محسنی نبوده اند. فرق دکتر محسنی در نمایندگی سبزوار با سایر اسلافش در این بود که بقیه نمایندگان این شهر معمولا اولین حضور مهم و نقش آفرینی عمده سیاسیشان درکشور را با حضور در جایگاه نمایندگی سبزوار تجربه کرده بودند اما دکتر محسنی قبل از نمایندگی سبزوار سمت های و نقش های سیاسی و اجرایی مهمی را در کشور ایفاکرده بود و با تجربه کافی و دست پر به این شهر آمد و منشأ خدمات فراوان شد. به هرحال انشاالله هنوز تا زمان ثبت نام انتخابات فرصت زیادی باقی است و تا ان زمان نظر ایشان برگردد و سبزوار را محروم نکنند

فرزند شهید

تبریک میگویم به شما آقای دکتر سبزوار اگر در همه این سال ها یک رجل سیاسی به خود دیده باشد یقیناً شما بوده اید. ما الان در دوره ای هستیم که یکی از معضلات مهممان احساس تکلیف صد در صدی است که همه افراد برای به دست گرفتن سمت های مهم مدیریتی و نمایندگی میکنند در این بین یک بزرگمردی چون شما با این همه سابقه طولانی و تجربه ارزنده بیاید و اعلام کند برای حضور به تکلیف نرسیده ام درس های بزرگی دارد برای بعضی از این احساس تکلیف کن های مثلا فداکار و قهرمان که همه شان میخواهند فقط به قصد قربه الی الله به کرسی های صدارت و وکالت دست یابند! و هیچ نیت و انگیزه شخصی دیگری هم ندارند خدای نکرده!!! اما در این قحط الرجال می ترسم با نیامدن شما فرصت برای حضور کوتوله های سیاسی باز شود

خود گویی و خود خندی خیال کردی هنرمندی. پاچه خواری در حد تیم ملی

سبزوارنما

مقصد شورای شهرسبزوار کجاست؟ http://sabzevarnama.com/?p=798
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما