با حضور رئیس اداره میراث فرهنگی سبزوار:

جلسه شناسایی اقامتگاه های بوم گردی شهرستان داورزن برگزار شد

جلسه  شناسایی اقامتگاه هاي بوم گردی در شهرستان داورزن  با حضور بخشدار مرکزی شهرستان داورزن ، دهیاران بخش مرکزی و علاقمندان فعال در محل دهیاری روستای صدخرو برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره كل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوي، حسنعلي حبيب پور مدير ميراث فرهنگي شهرستان سبزوار در اين جلسه گفت: امید است با  شناسایی، معرفی و ایجاد  اقامتگاه های بوم گردی در این شهرستان که در مسیر تردد میلیونی مسافران و زائران  بارگاه  ملکوتی علی بن موسی الرضا (ع) بتوانیم  ضمن حرکت به سمت توسعه پایدار  ومعرفی پتانسیلهای بومی منطقه محیطی شاداب ومفرح را برای زائران محیا کنیم.

حبیب پور در ادامه گفت: تلاش میکنیم تا با ایجاد  اقامتگاه های بوم گردی با کمترین هزینه  موجبات رونق صنعت گردشگری  روستایی را فراهم کرده و از تا حدی از مهاجرت روستاییان به شهر جلوگیری کنیم.

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

لزوم توجه به بخش طبیعت گردی در سبزواربزرگ

نظرت را بنویس
comments

فعال گردشگری

سلام دوستان گل بوم گردی طرح خوبیه . ولی قبلش ساخت فرهنگش و آموزش به روستاییان که چی کار کنن و مهمتر از اون تفهیم نفعی که میبرن خیلی مهم تره . موفق باشید

محسن

سلام شما لطفا فکری برای حفاظت اثار باستانی کنید تا این که با لودر به جان اثار با ارزش باستانی نیوفتن . تا چند سال پیش اثار را بادست و شبانه به بهانه گنج تخریب میکردن حال خاطر جمع هستن که با دستگاه ان هم روز روشن می ایند و دنبال گنج می گردن.اگر به همین روند پیش رود چیزی برای نمایش دادن نخواید برای اطلاع بیشتر 09361908211
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما