سبزوار آب دارد، مدیریت آب ندارد

قطعی آب در چند روز آن هم به مدت طولانی و بدون اطلاع رسانی قبلی، باعث به زحمت افتادن شمار زیادی از همشهریان سبزواری در یکی از گرم ترین هفته های سال و همزمان با ماه میهمانی خدا شده است.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، در حالی که به نظر می رسد مسئولان سبزواری بیشتر علاقه دارند دلایل کلی نظیر کاهش بارندگی ها و پایین افتادن سطح آب های زیرزمینی را به عنوان دلایل اصلی بحران آب در این شهرستان مطرح کنند، اما واقعیت این است که علاوه بر موارد فوق که البته قابل انکار نیستند، اما عدم وجود مدیریت صحیح بر همین منابع موجود آب را نیز باید یک دلیل مهم دیگر در پدید آمدن بحران آب و قطعی های مکرر آب در شهر سبزوار دانست.

به طور مثال روز گذشته که بخش های زیادی از شهر سبزوار ناگهان با کمبود آب مواجه شدند، تصویر و متن زیر در بعضی شبکه های اجتماعی موبایلی که با حضور سبزواری ها تشکیل شده است، توسط اعضا منتشر شد که نشان می دهد مسئولان حوزه آب و فاضلاب سبزوار باید بیش از پیش نقش متعهدانه ای در قبال آب به عنوان مهمترین سرمایه زندگی ایفا نمایند.

در همین زمینه یک کاربر سبزواری عضو گروه تلگرامی «سبزوارتوسعه» دیروز نوشته است:

آب داریم.... مدیریت نداریم....!!!!
مدیریت بحران یا بحران مدیریت!!!
از ساعت 6 صبح تا 3 بعداز ظهر به دلیل نداشتن تجهیزات خیلی ابتدایی آب همچنان هدر میرفت و بجای لوله های آب منازل سر به بیابان گذاشته بود ... ( منطقه کهنه آب سبزوار.خط انتقال. همین امروز)

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

قطع مجدد آب بخش های وسیعی ازشهر سبزوار روزه داران را به زحمت انداخت 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما