دبیر جشنواره ملی رضوی در گفت‌وگو با تسنیم:

سیزدهمین جشنواره خوشنویسی رضوی در سبزوار برگزار می‌شود‌

 دبیر جشنواره ملی خوشنویسی رضوی از برگزاری این جشنواره برای نخستین بار در شهرستان سبزوار خبر داد.

علی طوسی‌ثانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سبزوار با بیان اینکه جشنواره خوشنویسی رضوی 10 سال در شهر یزد و 2 سال در مشهد مقدس برگزار شده است، اظهار داشت: برای نخستین بار شهرستان سبزوار میزبان این جشنواره خواهد بود و سیزدهمین دوره این جشنواره در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه زمان برگزاری این جشنواره اوایل شهریور ماه است، افزود: سال گذشته بیش از 500 اثر به جشنواره ارسال شد ولی امسال هنوز آماری پیش بینی نشده اما هرساله استقبال خوبی از جشنواره ملی رضوی به عمل می‌آید.

وی با بیان اینکه فراخوان جشنواره طی روزهای آتی اعلام می‌شود، خاطرنشان کرد: ارسال آثار به صورت اینترنتی است و آخرین مهلت برای ارسال آثار در مرحله نخست یکم مرداد ماه است.

طوسی ثانی با بیان اینکه نخستین نشست تخصصی جشنواره خوشنویسی رضوی با حضور معاون ‌ارشاد ‌خراسان و کارشناسان و مسئولان شهرستان در مشهد برگزار شد، گفت: در این جشنواره اساتید و داوران برجسته خوشنویسی کشور نیز حضور می‌یابند.

دبیر جشنواره ملی خوشنویسی رضوی تصریح کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته با اداره‌کل ارشاد اسلامی خراسان و بنیاد فرهنگی هنری امام رضا (ع) برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره ملی خوشنویسی رضوی به موسسه کیا سبز سبزوار واگذار شده است.

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

معرفی منتخبان جشنواره داستان خوانی رضوی در دانشگاه حکیم سبزواری

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما