بررسی عملکرد فرودگاه سبزوار در اردیبهشت 94

عملکرد فرودگاه سبزوار در زمینه جابه جایی مسافر در اردیبهشت 94، نسبت به فروردین همین سال 17 درصد رشد را نشان می دهد
به گزارش مجله تحلیلی اسرارنامه، جدیدترین ماهنامه آمار عملکرد فرودگاه های کشور که درخرداد 93 منتشر شده است، نشان می دهد، در اردیبهشت  94 تعداد 1568 نفر مسافر در فرودگاه سبزوار جابه جا شده اند در حالی که در فروردین همین سال تعداد مسافران جابه جاه شده از دومین فرودگاه فعال در استان خراسان رضوی تنها 1343 نفر بوده است.
بر اساس همین گزارش تعداد پروازهای انجام شده در فرودگاه سبزوار طی ماه های فروردین و اردیبهشت 94 هیچ تفاوتی نداشته و در هر دو دوره مورد بررسی 18 پرواز رفت و برگشت به مقصد تهران از این فرودگاه انجام شده است.
عملکرد فرودگاه سبزوار اما در زمینه انتقال بار، در اردیبهشت 94 نسبت به فروردین همین سال با 9 درصد کاهش مواجه بوده است به طوری  که  در این  ماه فقط 9461 کیلوگرم بار از طریق فرودگاه سبزوار جابه جا شده اند ، اما میزان بار جابه جا شده در فروردین سال جاری، 10381 کیلوگرم بوده است.
تنها فرودگاه فعال در نیمه غربی استان خراسان رضوی که جمعیتی حدوداً یک ونیم تا 2 میلیون نفری را در شهرهای اطراف خود تحت پوشش دارد، به لحاظ متوسط جابه جایی بار و مسافر در هر پرواز در اردیبهشت 94 از میان 43 فرودگاه مورد بررسی، رتبه بیست وسوم را به خود اختصاص داده است و در هر پرواز به طور متوسط 87 صندلی از هواپیماهای آن پربوده و به طور میانگین 526 کیلوگرم بار در هر پرواز این فرودگاه جابه جا شده است.
 

برای مطالعه  شماره شصت و ششم ماهنامه عملکرد فرودگاه های کشور هم اکنون روی پیوند زیر کلیک کنید:

ماهنامه عملکرد فرودگاه های کشور در اردیبهشت 94

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما