بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد وفات دکتر شریعتی در مزینان برگزار می شود


شاهدان  کویر مزینان نوشت:

مراسم بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد شهادت دکتر علی شریعتی در زادگاهش مزینان برگزار می شود
 

ستادبزرگداشت مراسم سالگرد دکتر علی مزینانی شریعتی همزمان با سالروز شهادت فرزندشایسته کویر مراسم بزرگداشتی را در مزینان برگزار می نماید.
 
به گزارش شاهدان کویرمزینان ؛ مراسم سی و هشتمین سالگرد شهادت فرزند شایسته کویرمزینان، اندیشمند شهید دکتر علی شریعتی روز جمعه 29 خرداد با همکاری شورای اسلامی مزینان برگزار می شود.
 
مهدی مزینانی آزاده رئیس شورای اسلامی مزینان با اعلام این خبر اظهار داشت: هرچند امسال سالگرد شهادت دکتر شریعتی مصادف با ماه مبارک رمضان شده است و ما نمی توانیم در خدمت دوستداران و علاقمندان این استاد شهید باشیم اما طبق سنوات گذشته مراسم سالگرد را برگزار می نماییم ولی با این تفاوت که این مراسم همزمان با نماز مغرب و عشا و افطاری به شرکت کنندگان آغاز می شود.
 
وی افزود: مزینان در هر شرایطی آماده ی برگزاری مراسم در خور شأن فرزند شایسته اش می باشد حتی اگر هیچ مسئول و مقام مملکتی و دولتی در این مراسم حضور نداشته باشد .
 
وی تاکید کرد : گاه شنیده می شود که مراسم سالگرد و یا بزرگداشت در شهرهای دیگر مانند سبزوار برگزار شود که این کار دور از انصاف است و بهتر است همشهریان محترم اگر ایده ای دارند با ما در میان بگذارند و مطمئن باشند از هرگونه کمکی دریغ نخواهیم کرد دکتر علی شریعتی به قول پدر فرزانه اش استاد محمدتقی شریعتی ، مزینانی است و خارج کردن او از این دیار جفا به مردم مزینان است. البته در همت و پیگیری این افراد که به یقین دلسوز هستند هیچ شکی نیست ولی مزینان و مزینانی آمادگی هرگونه مراسمی را دارد و بهتر است این عزیزان قبل از هر اقدامی با ستاد بزرگداشت شریعتی در مزینان مشورت نمایند.
 
مزینانی خاطر نشان کرد: حدود سی سال است که ما مراسم بزرگداشت را در مزینان برگزار می کنیم بدون آنکه ریالی از اداره و یا سازمانی دریافت نماییم امسال هم خود مزینانی ها هزینه های مراسم را برعهده گرفته اند و انشاءالله بتوانیم مجلس آبرومندی برگزار کنیم.


 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

فرمانداری سبزوار در کم و کیف برگزاری بزرگداشت دکتر شریعتی نقش اساسی دارد

نظرت را بنویس
comments

علی مزینانی عسکری

باسلام وعرض ادب ضمن تشکر از همراهی شمایاران عزیز اسراری که لطف قلمتان همیشه شامل حال ما مزینانی ها بوده و هست مدتی است در مطالب منتشر شده به خصوص تیتر همین مطلب سعی می نمایید که شهادت فرزند شایسته کویر را وفات اعلام کنید این در حالی است که در بسیاری از روایات این گونه مردن را شهادت ذکر کرده اند متأسفانه برخی از افراد مغرض و مخالف دکتر که خود را تاریخ نویس و تاریخ نگار انقلاب ذکر می کنند سعی فراوان در تخریب دکتر دارند و حتی از مرگ او هم نگذشته اند و ده ها دلیل می آورند که او براثر ایست قلبی از دنیا رفته و نه توسط ساواک پس او را بگوییم مرحوم نه شهید! این درحالی است که بعضی از همین تاریخ نویسان خودشان روحانی هستند و به این روایات و احادیث آشنایی کامل دارند. البته مرده آن است که نامش به نکویی نبرند چه بگوییم شهید و چه بنویسیم مرحوم، شریعتی هر روز زنده تر می شود ولی بهتر است آب به آسیاب دشمن نریزیم کاری که شاه می خواست با جنازه ی شریعتی بکند و از مرگ او برای خود بهره ای ببرد ولی به تدبیر امام موسی صدر و. شهید چمران و شهید مفتح و احسان عزیز تیرش به سنگ خورد و شهادت این فرزندشایسته کویر و خاکسپاریش در جوار حرم پیام آور کربلا انقلابیون را به صحنه آورد تا امروز ماطعم پیروزی را بچشیم
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما