حاشیه های حضور وزیر بهداشت در خوشاب و سبزوار

خبرنگار سبزوار آنلاین از ابتدای حضور وزیر به خوشاب تا هنگام ترک سبزوار حاشیه های زیر را به رشته تحریر درآورده که در زیر می خوانید.

با وجود شهرستان شدن خوشاب دانشگاه علوم پزشکی با نصب بنرهایی بر روی دیوارهای شبکه بهداشت سلطان آباد حضور وزیر را به شهرستان سبزوار گرامی داشته بود!!!

شهرداری و شورای شهر سلطان آباد به خود زحمت نداده بودند یک بنر خیر مقدم به مقام عالی وزارت بهداشت تهیه کنند و به همان بنر همیشگی که فقط اسم مسئول میهمان را به طرز هنرمندانه ای عوض می کنند اکتفا کردند.

با وجود اعلام سفر وزیر از چند روز گذشته کارکنان شبکه بهداشت خوشاب و پرسنل علوم پزشکی تا لحظات آخر در حال آماده سازی مکان برای حضور وزیر بودند فرماندار خوشاب هم چند بار به دلیل آماده نبودن بعضی از قسمت های شبکه بهداشت تذکر دادند.

وزیر بهداشت به محض پیاده شدن از اتومبیل در ورودی شهر سلطان آباد با عذر خواهی از نمایندگان سبزوار گفت: ما یک ساعت و نیم در سبزوار بودیم اما دکتر حسن پور راه را  اشتباهی رفتند و سبب این تاخیر شدند.

در مراسم استقبال از وزیر بهداشت جمعیت زیادی از مردم خوشاب حضور داشتند و تردد خانم دستجردی به سختی صورت می گرفت.

خوش آمد گویی 6 کودک مهد مادر که لباس یکدستی به تن داشتند هم به خانم دستجردی در نوع خود جالب بود و خانم دکتر را حسابی به زحمت انداخت چرا که وی مجبور شد به جای یک هدیه 6 هدیه به این نوگلان بدهد.
 
در ورودی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جمع زیادی از دانشجویان دختر و پسر جهت خوش آمد گویی به دکتر دستجردی حاضر بودند دانشجویان با اهداء شاخه گل به وزیر مقدمشان را گرامی می داشتند.

حضور وزیر در دانشکده  پزشکی گل های این دانشگاه را هم ظاهرا به شادی وا داشت چرا که  چادر خانم وزیر هنگام ورود به سالن مراسم به خارهای بوته گل باغچه کنار سالن گیر کرد که سریعا اطرافیان  این مشکل را برطرف کردند کاظم کرامت  هم طبق معمول با شوخی به خانم دستجردی به لهجه سبزواری گفت: «اشکال ندره بری  چشم زخمیش بی» البته قبل از خانم وزیر، شلوار دکتر حسن پور رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار هم به همین دردسر گرفتار شد.


محسنی ثانی نماینده مردم در مجلس در ابتدای سخنرانی خود به مضاح گفت: در طول خدمتگزاری به مردم در مجلس زورمان به وزرای مرد برای حضور در سبزوار رسید اما نتوانستیم خانم دستجردی را به سبزوار بیاوریم که امروز محقق شده است، خانم دستجردی نیز در سخنرانی خود در جواب محسنی ثانی گفت: اگر قرار بود ما نیز مثل آقایان به راحتی به سبزوار بیاییم پس چه فرقی بین خانم ها و آقایان است که این صحبت با تشویق های دانشجویان دختر حاضر در مراسم همراه شد.

سخنرانی علی بروغنی نیز در نوع خود جالب بود وی در صحبت هایش اشاره ای به ارزش دانشجویان و جایگاه آنان در توسعه کشور داشت که با تشویق های دانشجویان همراه بود این در حالی بود که بروغنی در ابتدای مراسم  از مجری برنامه خواسته بود به دلیل ایام محرم به دانشجویان تذکر بدهد که به جای کف زدن صلوات بفرستند.


خانم دستجردی در صحبت هایش اشاره ای به مفاخر سبزوار داشتند که بعد از حکیم حاج ملاهادی سبزواری به شیخ عطار اشاره کرد که متوجه اشتباه خود شد و با خنده گفت: قبل از سبزوار بنده در نیشابور بودم و آنان دیوان شیخ عطار را به بنده هدیه دادند این اشتباه بنده ناشی از این امر بود.


معمولا شعبانی عطار معاون استاندار و فرماندار سبزوار  به عنوان مقام عالی دولت در شهرستان در مراسم هایی که مسئولان استانی و کشوری حضور دارند در سخنانی کوتاه به میهمانان خیر مقدم می گفت اما در این برنامه نه تنها خبری از خیر مقدم جناب فرماندارنبود بلکه وی حضور شادابی در طول برگزاری نداشت ظاهرا جناب شعبانی از چیزی ناراحت بودند.

(منبع سبزوارآنلاین)

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما