فرشته رامشینی بانوی هنرمند سبزواری نویسنده برنامه رنگین کمان شبکه 5 سیما

 
فرشته رامشینی بانوی نقاش،نویسنده، شاعر و کاریکاتوریست سبزواری مدتی است، نویسندگی برنامه رنگین کمان شبکه پنج سیما را بر عهده گرفت. 
 
برنامه رنگین کمان برنامه ای با محوریت مخاطب کودک است که از سال 1381 بر روی آنتن شبکه 5 رفته است. این برنامه با هدف آموزش مسائل اقتصادی و فرهنگی به کودکان فعالیت می کند.
 
رنگین کمان روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه به صورت زنده و روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه به صورت بازپخش از ساعت 15 تا 15:45 دقیقه از شبکه تهران پخش می شود. 
 
گفتنی است فرشته رامشینی متولد سبزوار و دانش آموخته رشته نقاشی دانشگاه آزاد تهران، دارای مدرک درجه یک و دو هنری سازمان فنی و حرفه ای و مدرک درجه هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
 
در رزومه هنری وی تالیف بیش از 100 عنوان کتاب و همکاری با ناشران معتبر کشوری، برگزاری چندین نمایشگاه نقاشی انفرادی و مشترک و برگزاری نمایشگاه کاریکاتور انفرادی و مشترک دیده می شود، همچنین وی سال هاست که به تدریس نقاشی در آتلیه شخصی خود در تهران مشغول است و در سال های گذشته نمایشگاه نقاشی از آثار نونهالان آتلیه خانم رامشینی به نفع کودکان سرطانی برگزار شد.
 
نام و معرفی کامل فرشته رامشینی در فهرست هنرمندان سبزوار بزرگ که توسط مجله اینترنتی اسرارنامه گردآوری می شود، درج شده است.
 
 
کد: 5050
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما