افزایش 15 درصدی کرایه کلیه ناوگان های حمل و نقل شهری در سبزوار

سمیرا واعظی نژاد / مجله اینترنتی اسرارنامه
 
معاون سازمان تاکسیرانی شهرداری سبزوار گفت: طبق مصوبه شورای شهر، نرخ کرایه کلیه ناوگان های حمل و نقل شهری از جمله تاکسی، اتوبوس، سرویس مدارس و ...در سال جدید 15 درصد افزایش یافته است.
 
به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه بهزاد ریواده با تاکید بر استفاده تاکسی رانان از تاکسی متر افزود: نرخ کرایه بر اساس تاکسی متر محاسبه می شود و سازمان تاکسی رانی با رانندگانی که از تاکسی متر استفاده نکنند برخورد خواهد کرد.
 
وی افزود: چنان چه راننده ای از تاکسی متر استفاده نکرد، مسافر باید با برداشتن کد تاکسی و در اختیار گذاشتن آن به سازمان تاکسی رانی، واحد اعلام شکایت از طریق شماره 44667400 طرح شکایت نموده و تاکسی رانی با رانندگان متخلف برخورد خواهد کرد.
 
ریواده جریان تعطیلی تاکسی بی سیم  را تکذیب کرد و اظهار داشت: تاکسی 133 با قدرت بیشتری به فعالیت خود ادامه خواهد داد و طبق طرح های جدید قصد نوسازی تاکسی بی سیم ها را داریم.
 
معاون سازمان تاکسی رانی شهرداری سبزوار ادامه داد: چنان چه هزینه ها تامین گردد به زودی اپلیکیشن 133 نیز وارد فضای مجازی خواهد شد و تاکسی بی سیم به صورت اینترنتی نیز به شهروندان ارائه خدمات خواهد کرد.
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما