عاشق دیار سربداران

نیازمبرم شهر سبزوار به کمربندی دوم

بزرگراه ابریشم یک بزرگراه درون شهری است و شهر سبزوار نیاز به یک کمربندی دوم با کارایی برون شهری دارد.
 
با توجه به استقبال شهروندان سبزواری از بزرگراه ابریشم که هم اکنون عهده دار انتقال بار ترافیکی قابل توجهی از توحید شهر بزرگترین شهرک اقماری در خراسان رضوی، دانشگاه حکیم دومین دانشگاه بزرگ خراسان رضوی ، بیمارستان واسعی بزرگترین و مهمترین مرکز درمانی غرب خراسان رضوی و دو پارک بزرگ شهدای گمنام و سلامت  به مناطق پر جمعیتی از جمله  بلوار دانشگاه، سی متری رازی و دو شهرک ابوذر و اندیشه می باشد، هم چنین نزدیک بودن مسکن مهر جهاد در حاشیه شمالی این بزرگراه که در آینده پس از اتصال این کمربندی به دو کمربندی شرقی و جنوبی و تردد روزانه بیش از دو هزار کامیون و اتوبوس سنگین  موجب اختلال در زندگی ساکنین این مساکن خواهد شد.
 
توجه به ضرورت تکمیل کمربندی دوم بیش از پیش احساس می‌شود که از حالا باید مسئولین شهر بزرگ سبزوار به فکر احداث آن باشند. 
 
ارسال شده توسط: عاشق دیار سربداران
نظرت را بنویس
comments

جمال آبادی

خانم نامنی شما هم صحیح میفرمایین و راهش فقط استان شدن سبزواره. هرچند که اگر مسئولین با نفوذ و لابی گر داشته باشیم، میتوان به پیشرفت سبزوار امیدوار بود. به قول امام علی (ع) حق گرفتنی ست نه دادنی.

رها کاظمی فر

سوالی از مسئولین محترم شهر سبزواردارم، چرا شهر سبزوار بعد از پنجاه سال از احداث خیابان بیهق - مدرس - چهل متری اول و دوم نباید خیابان جدیدی داشته باشد تا بار ترافیکی ورز افزون وسایل نقلیه را کنترل نماید. به خصوص همین بزرگراه ابریشم که بعد از افتتاح توانسته حجم زیادی از بار ترافیکی چهارراه امدادی را کاهش دهد. لذا از مدیران و به خصوص نمایندگان شهر سبزوار خواهشمندیم با جذب بودجه های استانی و کشوری در احداث هر چه بیشترخیابانهای وسیع در کاهش بار ترافیکی شهر سبزوار کمک نمایند.

فهیمه نامنی

دوست عزیز مشهد به قدری طرح های عمرانی متنوعی دارد که بودجه های استانی جوابگو نیست و چاره ای جز استفاده از ردیف بودجه شهرستانهای زیر مجموعه خود ندارند لذا نباید به توسعه فیزیکی شهرمان امیدوار باشیم.

مریم معتمد

این طرح ها برای سبزوار واقعا لازم هست که نیاز داره تا نمایندگان شهر ما حالا که نتوانستند سبزوار را به استان تبدیل نمایند لااقل جلو سرازیر شدن بخشی از بودجه های استانی را به سوی شهر مشهد بگیرند و سهمی هم برای شهرهای بزرگی مثل سبزوار قائل شوند.

حسین شکیبی نیا

ضمن تشکر از بانیان این پروژه مهم دقیقا مشخص است که این بزرگراه به هیچ عنوان نمی توتند نقش کمربندی را ایفا کند وباید خیلی زود نسبت به اجرای کمر بندی استاندارد که خارج از محدوده مسکونی شهر باشد اقدام شود.

رضا میلانی

بالاخره یک راهکار خوب برای جلوگیری از مشکلات آینده شهرمون داده شد ولی کو گو شنوا

حسین شهرابادی

در حال حاضر تردد شهروندان سبزواری موجب شده تا در این کمربندی بار ترافیکی چشمگیری را داشته باشیم وای به روزی که وسایل نقلیه سنگین هم بخواهند که از این بزرگراه تردد کنند خدا می داند چه تصادفات هولناکی را باید شاهد باشیم.
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما