مسئول ستاد نماز جمعه سبزوار:

ستاد نماز جمعه سبزوار، ستاد نمونه خراسان رضوی

سمیرا واعظی نژاد / مجله اینترنتی اسرارنامه
 
مسئول ستاد نماز جمعه سبزوار گفت: در ارزیابی های صورت گرفته سال 97 شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، ستاد نماز جمعه شهر سبزوار جزو سه ستاد نمونه خراسان رضوی انتخاب شده است و در هفته های آینده از بین آن ها ستاد برتر استان اعلام می گردد.
 
به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه امین کوشکی با اشاره به این که ستاد نماز جمعه سبزوار سال گذشته به عنوان ستاد برتر استان خراسان رضوی انتخاب شده بود اظهار داشت: برنامه های ما برای سال 97 چندین محور داشت از جمله توجه به حوزه کتاب و کتاب خوانی که در این محور هرهفته در محل مصلی نمایشگاه کتاب برگزار می کردیم.
 
وی ادامه داد: از محورهای دیگر، ارتباط با قشر جوان و جوان گرایی بوده است که در حال حاضر 70 درصد اعضای ستاد را افراد زیر 30 سال تشکیل داده اند.
 
کوشکی ایجاد قرارگاه فرهنگی و محوریت پیدا کردن ستاد نماز جمعه در بین مجموعه فرهنگی سطح شهرستان را از فعالیت های مورد توجه در کشور عنوان کرد و افزود: از نمونه کارهای برجسته ستاد که در سطح کشور مورد توجه قرار گرفت، حمایت از آثار فرهنگی فاخر در حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از جمله فیلم، کتاب و مستند بوده است.
 
وی برگزاری میز خدمت و حضور مسئولین در نماز جمعه و ارتباط با مردم ، ارتباط با آموزش و پرورش و تشکیل نمایشگاه دست آوردهای دانش آموزی، سفیران مساجد و عضوگیری نماینده های زیر 25 سال، ارتباط و تعامل با ادارات، جذب کمک های مالی مردمی در حوزه های مختلف فرهنگی را از دیگر فعالیت های ستاد عنوان کرد و افزود: از مهم ترین نتایج فعالیت های ستاد این است که  تعداد شرکت کنندگان در نماز جمعه نسبت به سال های گذشته سی درصد افزایش داشته است.
 
مسئول ستاد نماز جمعه سبزوار تداوم برنامه های فعلی را روند سال آینده ستاد عنوان کرد و افزود: برنامه های ستاد برای سال آینده در راستای دیدگاه های رهبری یعنی افزایش حضور جوانان در ستاد خواهد بود و برای این منظور اقداماتی همچون برگزاری میز مشاوره حقوقی و پزشکی را برای سال آینده خواهیم داشت.
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما