محمد برغمدی

آرزوی دیرینه اهالی شمال اداره راهنمایی و رانندگی شهرستان سبزوار

با سلام
 
اهالی شمال اداره راهنمایی و رانندگی شهرستان سبزوار یعنی راهنمایی 6 و 8 و کوچه دوازده متری آیت الله قریشی 1 و 3، باید آرزوی دیرین داشتن فاضلاب شهری را به گور ببرند. چون با توجه به این که کوچه ها ازعرض مناسب ده تا دوازده متری برخوردارند و از جانب شهرداری تعیین بر و کف و جدول گذاری و آسفالت نیز گردیده است و خط لوله ششصد میلیمتری فاضلاب غرب سبزوار که در حال بهره برداری برای تمام کوچه ها و مناطق بالاتر نیز می باشد، ازهمین خیابان و از درب منازل ما می گذرد. با وجود پیگیری های مکرر اهالی در طی ده سال اخیر مسئولین آب و فاضلاب سبزوار از سر خصومت با اهالی منطقه و اعمال تبعیض از شبکه گذاری این چند کوچه سر باز می زنند و این در حالی است که صبر اهالی به دلیل تبعیض های بی حد و حصر مسئولین به پایان رسیده است و چاره کار را در روش های غیر متعارف و اعمال زور و خراب کاری مانند پر نمودن منهول های فاضلاب و در نهایت قطع خط لوله مذکور می دانند تا بلکه بدین وسیله مسئولین را از مشکل خود آگاه نمایند.
 
آخر تا کی باید این همه ظلم مضاعف و تبعیض را به خاطر وجود چنین مسئولانی تحمل کنیم.
 
 
 

پی نوشت:

باسمه تعالی
احتراما پیرو اخبارمندرج در شبکه های مجازی در مورخه 25/12/1397 توسط اینجانب محمد برغمدی مبنی بر عدم واگذاری انشعاب فاضلاب به اطلاع می رساند که مطالب درج شده به علت عدم آگاهی اینجانب از قوانین و مقررات بوده که پس از مراجعه حضوری به اداره آب و فاضلاب سبزوار متوجه مشکلات فنی و نبود اعتبارات کافی شدم. این در حالی است که اداره آب و فاضلاب سبزوار یک اداره عام المنفعه بوده و همواره در خدمت همشهریان محترم بوده و هست و من در همین جا مراتب تقدیر و تشکر خود را برای خدمات رسانی گسترده در زمینه تامین و توزیع آب شرب و حفظ و حراست از منابع آب را برای نسل های آینده اعلام می دارم.
 
در پایان باز هم از مسئولین اداره آب و فاضلاب سبزوار به خاطر درج مطالب ناصحیح که به خاطر عدم آگاهی اینجانب بوده عذر خواهی نموده و امیدوارم که با دیده اغماض بنگرند.
 
ارسال شده توسط: محمد برغمدی
 
تاریخ ارسال: 19 فروردین 98

 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما