حضور علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی در فرودگاه سبزوار

استاندار خراسان رضوی بعدازظهر دوشنبه 20 اسفند ماه 97 با پرواز تهران_سبزوار سفر کرد. 

 

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، علیرضا رزم حسینی برای جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی باپرواز تهران_سبزوار به دیارسربداران سفر کرد تا با مسئولین و مردم این منطقه به گفتگو بنشیند. 

خوشبختانه فرودگاه سبزوار باز هم ظرفیت و ارزش ویژه خود را هویدا کرد، و باری دیگر با سفر یکی از مقامات مسئول، به اهمیت فرودگاه سبزوار به عنوان تنها فرودگاه نیمه غربی خراسان رضوی میتوان پی برد.

معذالک، شروع سفر استاندار خراسان رضوی را از فرودگاه سبزوار به فال نیک می گیریم و امیدواریم نگاه تمرکز گرایی و نیز اختلافات اعتبارات قطره چکانی که گاها توسعه سبزوار را به خطر انداخته، کنار گذاشته شود و توسعه دومین فرودگاه استان پهناور خراسان رضوی را یکی از اولویت های اصلی استان قرار دهد. 

گفتنی است، علیرضا رزم‌حسینی، بعد ازحضور در فرودگاه سبزوار و اجرای تشریفات، به داورزن سفر کرد و با حضور مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور و اقشار مختلف مردم در مسجد جامع این شهرستان، جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی را تشکیل داد که در همین جلسه، بانک صنعت و معدن کشور به عنوان بانک‌ معین اقتصاد مقاومتی شهرستان داورزن انتخاب و تفاهم نامه آن به امضا رسید. 

لازم به ذکر است، سه شنبه مورخ 21 اسفندماه جلسه ای با حضور استاندار خراسان رضوی ساعت 10 صبح در محل تالار کاشفی برگزار خواهد شد.

کد:6430 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما