برگزاری هفدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم، در دو حوزه امتحانی سبزوار و روداب

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سبزوار، هفدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم به صورت همزمان درسراسر کشور و با حضور بیش از 600  داوطلب و غیبت بیش از 180 نفر از داوطلبان در دو حوزه امتحانی شهر سبزوار و روداب  برگزار شد .
 
در این آزمون، شرکت کنندگان در دو حوزه حفظ و مفاهیم و در ١٨ رشته ، در ٣ گروه امتحانی حفظ قرآن کریم در ٨ رشته ، مفاهیم و معارف قرآن اهل بیت در ٧ رشته و آموزش های الکترونیکی در ٣ رشته با یکدیگر به رقابت پرداختند.
 
شرکت کنندگان می توانند از طریق آدرس https://www.quranedu.ir  ( پایگاه اطلاع رسانی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم )  نتایج آزمون خود را مشاهده کنند.
 
هفدهمین آزمون سراسری قرآن وعترت با همکاری معاونت قرآن وعترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه ،اداره کل قرآن، عترت و نماز، وزارت آموزش و پرورش و شبکه قرآن و معارف سازمان صدا وسیما برگزار شد.
 
لازم به یاد آوری است که مرحله کتبی آزمون فوق درتاریخ پنج شنبه 9 اسفند 97 درمحل جایگاه نماز جمعه و مرحله شفاهی آن مخصوص داوطلبان حفظ کل و افراد زیر 12 سال درطول هفته جاری توسط اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان و آموزش و پرورش سبزوار با نظارت اداره فرهنگ وارشاد اسلامی سبزوار درچند محل برگزار شد.
 
قابل ذکر این که آزمون کتبی سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم  در ٤٥٨ شهرستان و  ٣٥٤  حوزه امتحانی بصورت همزمان در سراسر کشور برگزار شد.
 
کد: 4553
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما