مراسم عزای بی بی دوعالم درامامزده شعیب(ع) سبزوار برگزارشد

براتعلی رجبی / مجله اینترنتی اسرارنامه
 
مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)باحضورپرشورمردم شهیدپرور سبزوار درامامزاده شعیب(ع)برگزارشد.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه در این مراسم که جمعه شب 19 بهمن همزمان با شب شهادت دخت گرانقدر رسول اکرم بر پا شده بود، حجت الاسلام والمسلمین حسین پور گفت: زمان پیغمبر جنگ با کفاربود اما بعداز رحلت حضرت درگیری میان اسلام با اسلام بود، اسلامی که نقاب برچهره داشت تاجایی که تشخیص برای مسلمانان بسیارسخت بود.
 
وی افزود: یک طرف این اسلام حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) بودند وطرف دیگر اسلام متحجر، اسلام وهابیت و داعش بود که به یک ظاهر خشک وغلط از قرآن چسبیده اند و آنگونه که سودشان درآن است قرآن راتفسیر می کنند.
 
حاج آقای حسین پوراظهارداشت: یک طرف اسلام ناب محمدی است وطرف دیگر اسلام اشرافی گری است. امروز هم بعضی مسئولان ما یقه شان رابسته وته ریش گذاشته وپیشانیشان هم جای مهر دارد، تا اینجا به ظاهراسلام توجه شده است اما درباطن همین مسئول حقوق نجومی صدمیلیونی و وام بدون بهره چندمیلیاردی میگیرد. آیااین مسئول کاخ نشین می تواند به درد کوخ نشین بخورد؟
 
وی درادامه بیان داشت: اسلام علوی درمقابل اسلام اشرافی گری است. اسلام علوی را درنامه حضرت علی(ع) به استاندارانش می توان شناخت که آقا نوشتند که وقتی می خواهید نامه دولتی بنویسید بین خط ها فاصله زیاد نگذارید تا کاغذ کم مصرف شود، مختصر و مفید نامه تان رابنویسید تا درامور بیت المال صرفه جویی شود.
 
حجت الاسلام حسین پور افزود: ما مردم هم مقصریم زیرا درست انتخاب نکردیم که به این وضع دچارشدیم وبعدازانتخابمان مطالبه گر نبودیم، حضرت زهرا(س) در قضیه فدک گوشه ای ننشست ازجایش بلندشد و حقی راکه از اوغصب کرده بودند مطالبه کرد.
 
وی درپایان گفت: مهمترین کاری راکه حضرت زهرا مرضیه(س) بعد از رحلت پیامبرانجام داد این بود که نقاب را از چهره منافقین کنار زد وآنها را رسوا کرد.
 
گفتنی است درادامه این مراسم پرفیض ومعنوی مردم عزادار با مداحی کربلای روح الله محفوظی درسوگ مصائب بی بی دوعالم گریستند.
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما