قائم مقام ستاد دهه فجر شهرستان سبزوار:

برگزاری چهل جشن در محلات سبزوار به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب

سمیرا واعظی نژاد / مجله اینترنتی اسرارنامه
 
قائم مقام ستاد دهه فجر شهرستان و سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران قصد داریم دهه فجر امسال این شهرستان را با کمک مردم و همکاری تمام ادارات و نهادهای اجرایی پرشورتر از سال های گذشته برگزار کنیم.
 
به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه رضا شجاع مقدم برنامه های فرهنگی هنری ستاد دهه فجر سبزوار را به شرح زیر اعلام کرد:
 
1. اجرای برنامه های هنری در تالار کاشفی (میدان لاله)، تالار اندیشه (میدان کارگر)، جوانسرای اسرار(میدان حاج ملاهادی سبزواری)، تالار بیهقی (میدان نقابشک)
 
2. برگزاری جشن های دهه فجر برای اصناف در تالار کاشفی 
 
3. برپایی نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های شهرستان سبزواردر تالار شهر (میدان بهشتی)، روز سه شنبه 9 بهمن ماه، ساعت 9 تا 13 صبح و 17 تا 20 بعد از ظهر
 
4. برگزاری جشنواره موسیقی و سرودهای انقلاب «آوای سرنا» که در سه بخش مسابقه خوانندگی (ویژه آقایان)، مسابقه سنتورنوازی، گروه نوازی است و شروع فراخوان از 26 دی ماه و پایان مهلت ارسال آثار 17 بهمن ماه 1397می باشد
 
5. برگزاری چهل جشن در چهل روستا در بخش های مرکزی، روداب و ششتمد شهرستان سبزوار که کارهای زیرساختی و هماهنگی ها در حال انجام است
 
6. برنامه ورود امام در روز جمعه 12 بهمن ماه، ساعت 9 صبح که از چهار راه بیهق تا گلزار شهدا خواهد بود
 
7. برگزاری جشن های مردمی دهه فجر در مساجد و حسینه ها
 
8. برپایی نمایشگاه کتاب
 
9. برگزاری برنامه شعرخوانی و اجرای گروه سرود در محل آرامگاه پدر شعر انقلاب
 
10. برنامه راهپیمایی در روز 22 بهمن
 
11. و...
 
وی با بیان این که در ایام دهه فجر برنامه ها در سالن های سطح شهر در دو شیفت صبح و بعد از ظهر برگزار می شود، تصریح کرد: سالن ها در شیفت صبح برای استفاده مدارس و آموزش و پرورش و در شیفت بعد از ظهر برای استفاده عموم و مردم خواهد بود. 
 
قائم مقام ستاد دهه فجر شهرستان سبزوار ادامه داد: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با همکاری پایگاه مقاومت بسیج و کانون مساجد اقدام به تشکیل گروه سرود مردمی کرده ایم که این گروه در ایام دهه فجر در سالن ها و برنامه های مختلف اجرا خواهند داشت.
 
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار با بیان این که گروه سرود ویژه آقایان است، افزود: هیچ محدودیت سنی برای شرکت در این گروه وجود ندارد و همه می توانند برای حضور در این گروه و انجام تمرینات که اولین جلسه تمرین هایشان از چند روز پیش آغاز شده است و فردا نیز دومین جلسه خواهد بود، شرکت کنند.
 
شجاع مقدم همچنین اظهار داشت: به دلیل این که دهه فجر امسال با دهه فاطمیه مصادف شده است لذا برنامه ها از 8 تا 17 بهمن ماه خواهد بود.
 
قائم مقام ستاد دهه فجر شهرستان سبزوار در پایان از تمام شهروندان درخواست کرد  که در ایام دهه فجر از جمله راهپیمایی 22 بهمن، برنامه ورود امام در تاریخ  12 بهمن و در تمام برنامه ها برای حمایت از هنرمندانی که در این ایام به اجرا خواهند پرداخت حضور فعال داشته باشند.
 
 
 
 
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما