انهدام باند بزرگ تهیه وتوزیع مواد مخدر در سبزوار

براتعلی رجبی/ مجله اینترنتی اسرارنامه
 
فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی ازکشف دو محموله بزرگ وانهدام یک باند مواد مخدر درسبزوار خبرداد.
 
به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، سردار محمد کاظم تقوی صبح روز یکشنبه 30دی ماه 97 در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی سبزوار بزرگ گفت: این دو محموله سنگین مواد مخدر شامل شیشه، هروئین و تریاک که توسط نیروی انتظامی سبزوارکشف و ضبط شده است،  در دو کامیون بار جاسازی شده بود.
 
وی با ابراز قدردانی از تلاش نیروهای انتظامی افزود: همکارانم با استفاده از شگردهای اطلاعات عملیاتی مطلع بودند که محموله ای در حال بارگیری از نقطه صفر مرزی و ارسال از مسیر شرق به مرکز وشمال کشوراست.
 
فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: قاچاقچیان این دو محموله سنگین مواد مخدر را از مسیرهای فرعی یا عکس  مسیرهایی  که تحت کنترل ایست وبازرسی بوده حرکت داده و موفق شده بودند تا اینجا برسانند.
 
وی ادامه داد: در پیگیری و رصد عملیاتی همکارانمان درسبزوار از بارکامیون اول 130کیلوشیشه و از بار کامیون دوم 350کیلو هروئین و380کیلو تریاک کشف شد.
 
سردار تقوی گفت: از عناصر دخیل  درخصوص این دو محموله بزرگ مواد مخدرچه در ابتدایی ترین نقطه وچه در محل تحویل  تعداد 5نفر شناسایی ودستگیر شدند.
 
فرمانده نیروی انتظامی استان خراسان رضوی اظهار داشت: سبزوار پل ارتباطی برای انتقال این مواد به شهرهای شمالی ومرکزی کشور بود.
 
وی درباره کشف وضبط مواد مخدر در خراسان رضوی گفت: از ابتدای سال97 در سطح استان بیش از28تن مواد مخدر کشف شده است که نسبت به سال گذشته شاهد افزایش 25درصدی کشفیات بوده ایم و این نشان دهنده جدیت همکاران ما در مبارزه با مواد مخدر است.
 
سردار تقوی پیرامون برخورد با معتادان متجاهر گفت: ظرف  دوسه روزگذشته  بیش از1400معتاد متجاهر یا به اصطلاح کارتون خواب را جمع آوری کرده ایم و انشاالله با حمایت همه مسئولین و مردم عزیزمان، شاهد تشدید برخورد با مجرمین بزهکار مواد مخدر در همه زمینه ها چه تولید، چه حمل، چه انتقال و چه مصرفش در سطح استان باشیم
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما