هندبال سبزوار بحرانی‌تر از گذشته

میلاد کلاته/ خبرنگار روزنامه خراسان و خبرگزاری فارس
 
هندبال سبزوار به عنوان مهد هندبال ایران به دلیل ناکامی در نیم فصل نخست مسابقات لیگ برتر قهرمانی کشور در وضعیت بحرانی تر از گذشته قرار دارد.
 
به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، تیم هندبال سربداران سبزوار در روز جمعه ۲۱ دی ماه، در چارچوب هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر قهرمانی کشور در سالن سه هزار نفری سربداران به مصاف نیروی زمینی کازرون رفت و بار دیگر برای نخستین برتری خود در خانه ناکام ماند.
 
نماینده هندبال استان در ۱۰ بازی اخیر خود تنها یک برد خارج از خانه و دو مساوی و هفت باخت کسب کرده و با ۴ امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی قرار دارد. 
 
این تیم در نیم فصل دوم مسابقات با جذب دو بازیکن به دنبال جبران اشتباهات نیم فصل نخست است تا بتواند جایگاهی در حد و شأن مهد هندبال ایران کسب کند.
 
نتایج نیم فصل نخست و قرار گرفتن تیم هندبال سربداران در رده هفتم جدول نشان می دهد که هم اکنون وضعیت هندبال سربداران بحرانی تر از گذشته است و باید این موضوع را بپذیریم.
 
 تمامی مسئولان شهری و پیشکسوتان باید برای احیای مجدد مهد هندبال ایران بکوشند و مسئولان تیم سربداران برای بازگشت اتحاد و وحدت به هندبال سبزوار باید سیاسی کاری را کنار بگذارند، هندبال سبزوار متعلق به یک نماینده مجلس نیست بلکه متعلق مردم سبزوار است.
 
تجربه نشان داده که هر تیم ورزشی به وادی سیاست قدم بگذارد، به نابودی کشیده می شود، نگذاریم هندبال شهرمان نابود شود، آقای مسئول هرچقدر کمک از بیت المال یا هرجای دیگری برای تیم شهرمان گرفته دستش درد نکند، ولی بدانیم یکی از وظایف نماینده مجلس حمایت از تیم های ورزشی است.
 
مدیران تیم سربداران سبزوار که سمت مشاور ورزشی یکی از نمایندگان مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی و تسلط کامل بر هیات هندبال سبزوار را دارند، باید نقد از زبان هر پیشکسوت هندبال یا رسانه ها را برای احیای مهد هندبال بشوند چراکه زبان نقد در مورد هر موضوعی زبان تخریب نیست، همه ما سبزواری ها آرزوی موفقیت هندبال شهرمان را داریم و طرح هر موضوعی تنها برای دلسوزی هندبال شهرمان است.
 
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما