حفاری های بلوار سربداران سبزوار خطر آفرید

بلوار سربداران مدتی ست که دستخوش حفاری هایی شده است که بخاطر نامسطح بودن خیابان و کنده کاری های موجود، نه تنها برای همشهریان بلکه برای مسافران نیز خطرآفرین است.

به گزارش مجله اینتنرنتی اسرارنامه، حدود 4 ماه حفاری هایی  در بلوار سربداران سبزوار از سوی ادارات شهرستان صورت گرفته است که نه تنها جلوه بصری شهر را نامتعارف کرده بلکه برای شهروندان حادثه آقرین شده است.

با استناد به دیگر رسانه های محلی، گویا روزهای اخیر به واسطه همین حفاری بوجود آمده جان یکی از شهروندان گرفته شده و خانواده هایی را نیز داغدار کرده است

نکته ی جالب این است که باتوجه به اینکه این اتفاق مورد هجمه انتقاد رسانه های شهرستان قرارگرفته ، اما متاسفانه تاکنون هیچ نهادی پاسخگو نبوده است.

حال سئوال اینجاست که پروژه ای که در مسیر مهمی از تردد وسایل نقلیه کوچک و بزرگ قرار دارد ، آیا منطقی است که به مدت 4 ماه در حال اجرا باشد و به کندی پیش رود؟

طبق پرس و جو و پیگیری های صورت گرفته، گویا شرکت گاز شهرستان بنا به شرایط و مشکلات پیش آمده منطقه، باید حفاری هایی ایجاد می کرده است تا  بتواند اقدام لوله گذاری را انجام دهد. اما آیا طی این 4 ماه هنوز این اتفاق نیفتاده است؟

و اما نکته دیگر این است که از آنجایی که مجوز کنده کاری های شهر توسط شهرداری ارائه می گردد، آیا شهرداری نمی تواند به عنوان متولی از ادارات مربوطه بخواهد که به کار خود سرعت بخشند تا شهروندان کمتر آسیب ببینند؟ 

چرا دستگاه های نظارت بر پیمانکاران ، این پروژه های مهم را که به ظاهر پیش پاافتاده و عادی به نظر می آید، اما خطر جان همشهریان را به همراه دارد ، زیرنظر قرار نمی دهند؟

شایان ذکر است باتوجه به نزدیک شدن ایام نوروز ، مسافران نوروزی که قصد سفر دارند و از شهر ما، یعنی شهر دیار سربداران عبور خواهند کرد. آیا زیرسازی های موجود شهرستان انجام شده تا حداقل مسافران در این ایام با کمترین خطر روبرو شوند؟

 از مسئولان و دست اندرکاران شهری درخواست داریم اگر اسباب زیباسازی شهرستان را مهیا نمی کنند و شهر را به سمت و سوی توریستی و جذب گردشگری ارتقاء نمی دهند، حداقل امکانات اولیه یک شهر را مهیا سازند تا حداقل مسافران را خطری تهدید نکند و گذر از سبزوار برایشان تبدیل به خاطره ای تلخ و غم انگیز نشود...

کد: 6430

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما