رئیس بانک آینده شعبه سبزوار گفت:

تمام سپرده همشریان را باز می گردانیم

 
رئیس شعبه بانک آینده شعبه سبزوار گفت: امروز توسط 22 نیرو به مراجعه کنندگان و سرمایه گذاران  در حال خدمات دهی هستیم و تمام سپرده همشریان را باز می گردانیم.
 
به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه احمد باغانی با توجه به شایعات اخیری که در فضای مجازی منتشر شده است، افزود: مردم را به آرامش دعوت می کنم، چرا که بانک آینده جزو شبکه بانکی است و شبکه بانکی در سراسر کشور 17 هزار شعبه دارد و به همین خاطر هیچ مشکلی برای منابع این بانک پیش نمی آید.
 
وی با اشاره به اینکه متاسفانه این اتفاق تنها در سبزوار رخ داده، اظهار داشت: از آنجایی که بانک آینده نیز 300 شعبه دارد ، در صورت نگرانی زیاد مردم می توانند به شعبه های دیگر شهرها مراجعه کنند. 
 
رئیس شعبه بانک آینده شعبه سبزوار ادامه داد: با خدماتی همچون بانکداری الکترونیکی و دستگاه  کارتخوان مردم می توانند پول های خود را جابه جا کنند و جای هیچ نگرانی نیست. افرادی که کارت بانکی دارند تا سقف 15 میلیون تومان مجاز هستند کارت به کارت کنند و همچنین از طریق پیشخوان مجازی می توانند تا سقف 50 میلیون تومان جابه جا نمایند.
 
وی گفت: بانک آینده سبزوار با اضافه کردن 7 باجه بانکی، توسط 22 نفر از ساعت 6 صبح امروز به مراجعه کنندگان خدمات داده است و این خدمات دهی تا 20 امشب ادامه دارد.
 
کد:6430
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما