در گفتگو با مجتبی مومنی

چشم به راه حمایت مسئولین هستم

 
مجتبی مومنی هنرمند و مجسمه ساز سبزواری طرحی جدید با عنوان "طرح پرچم" را در دست اجرا دارد که نیاز به حمایت مسئولین دارد.
 
به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، مجتبی مومنی در توضیح طرح جدیدش گفت: از آنجایی که شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در پیش است و طبق هرسال پرچمی سیاه در مزار شهدای گمنام نصب می گردد ، بنده برای این پرچم، طرحی دارم که با حمایت مسئولین اجرای این طرح ممکن می باشد.
 
وی در ادامه گفت: در این طرح باید فراخوانی داده شود تا توسط مردم به خصوص بانوان، پرچم های کوچکتری به تعداد دوهزار تکه با رنگ های سبز، سفید و قرمز  به زمینه مشکی دوخته شود و پرچم اصلی در روز شهادت طی مراسمی خاص به اهتزاز در بیاید و در طول کار باید نماهنگ حرفه ای از مراحل کار ساخته شود.
 
مومنی افزود: ضمناً روی پرچم های کوچکی که دوخته شده است، اسامی شهدای گمنام نیز نوشته می شود.
 
وی تصریح کرد: البته برای این طرح شهادت حضرت شهدای مفقود الجسد یا گمنام و دهه فجر را نیز مدنظر داشته ام و از آنجایی که این طرح تاکنون در هیچ کجای کشور کار نشده است، اگر حمایتی از جانب مسئولین شهرستان صورت بگیرد ، مطمئنا ایده موفقی برای شهرستان خواهد بود.
 
این هنرمند سبزواری به طرح مشابه خود در دانشگاه حکیم سبزواری اشاره کرد و افزود: در مقیاس و سطح دانشگاه حکیم طرحی با ابعاد کوچک تر ارائه کردم که توسط دانشجویان و اساتید دانشگاه به مناسبت یادواره شهدای گمنام اجرا شد.
 
 وی افزود: این تابلو به ابعاد دو در چهار متر و به رنگ سبز سفید قرمز بود و اسامی شهدای گمنام استان توسط دانشجویان دانشگاه حکیم نوشته شد.
 
نظرت را بنویس
comments

تنها

آق مجتبی چشم به راه نباش برادر . هیچ کس دیگه به فکر شهید و شهادت نیست، دلخوش به این بودیم که رئیس کمیسیون ایثار شورا فری پاسدار، برادر شهید، و .. دلخوش بودیم به بنیاد شهید که اونام نیروهای مخلص و دلسوز رفتن. آقای مومنی چشم انتظار هیچ کس نباش
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما