کافه ویرگول میزبان دورهمی اهالی فرهنگ و هنر سبزوار

سمیرا واعظی نژاد / مجله اینترنتی اسرارنامه
 
دورهمی اهالی فرهنگ و هنر سبزوار شب گذشته با حضور چهره های هنرمند و پیشکسوت دیار سربداران در کافه ویرگول سبزوار برگزار شد.
 
به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه در این دور همی هنرمندان و اساتیدی همچون آقایان دلبری، رحیمی، اخلاقی، سلیمانی، حیطه، صفی آبادی، فتاحی، ماستیانی، حسینی ، طوسی، دانایی، بینش و ... حضور داشتند.
 
اشرف جعفری مدیر کافه ویرگول با ابراز تاسف از ناشناخته ماندن فرهیختگان دیار سربداران برای نسل جوان، هدف خود را از برگزاری چنین جشنی توجه و پاسداشت پیشکسوتان عنوان کرد.
 
در این مراسم قاسم سهیلی ایجاد موزه ای در محل کافه ویرگول برای جمع آوری یادگاری هایی از پیشکسوتان را پیشنهاد داد.
 
از دیگر پیشنهادات در این مراسم ایجاد دیوار مشاهیر سبزواری و همچنین طرح تابلوی ثبت دستخط پیشکسوتان بود که مورد آخر در برنامه شب گذشته اجرا شد.
 
ماحصل جشن شب گذشته برپایی ماهانه جلسه معرفی و تجلیل از پیشکسوتان در قید حیات بود که به گفته مدیر کافه ویرگول اولین جلسه به تجلیل از استاد صفی آبادی پدر تئاتر سبزوار اختصاص خواهد داشت که به محض هماهنگی و فراهم شدن مقدمات لازم در پایان دی ماه برگزار می گردد.
 
گفتنی است این مراسم با اجرای موسیقی و نمایش، شعرخوانی دکتر دلبری، فال گرفتن دکتر رحیمی و سخنرانی آقای صفی آبادی و فتاحی و ... همراه بود.
 
برای مشاهده تصاویر بیشتر روی تصویر زیر کلیک کنید.
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما