نماینده مردم نیشابور: فرودگاه سبزوار، فرودگاه مهم و زیبایی در منطقه است

نماینده مردم شهرستان های نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی گفت: فرودگاه سبزوار، فرودگاه مهمی و زیبایی است که منطقه را پوشش می دهد.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه هاجر چنارانی که صبح امروز سرنشین هواپیمایی در مسیر تهران - مشهد بود که به دلیل اوضاع نامساعد جوی مشهد در سبزوار به زمین نشست، در جلسه ای کوتاه و دیدار با علی اصغر روشن بین رئیس فرودگاه سبزوار به گفتگو نشست.

گفتنی است، صبح امروز پرواز آسمان 600 از نوع فوکر 100 و از مبدا تهران به مقصد مشهد، به دلیل دید پایین فرودگاه مشهد(200متر) تصمیم به فرود در فرودگاه سبزوار گرفت و در ساعت 8:40 صبح که در حالی که دید فرودگاه سبزوار بیش از 10 کیلومتر بود، در این شهر فرود آمد.

این دومین مرتبه است که در طی روزهای اخیر یک پروازبرگشتی از مشهد، در سبزوار به زمین می نشیند.

فرودگاه سبزوار تنها فرودگاه نیمه غربی استان خراسان رضوی است که مورد استفاده بین یک و نیم تا دو میلیون نفر از جمعیت شهرستان های سبزوار، نیشابور، کاشمر، بردسکن، خلیل آباد، جوین، جغتای، خوشاب، فیروزه، داورزن و ... قرار دارد و می توان از آن به عنوان فرودگاه غرب خراسان رضوی نام برد.

علی رغم این نقش مهم فرودگاه سبزوار در استان خراسان رضوی، مسئولان شهرستان و استان، خصوصا مدیران اداره کل فرودگاه های خراسان رضوی تا کنون نتوانسته اند بهره برداری بهینه ای از این سرمایه عظیم ملی در شمال شرق ایران داشته باشند.

شرکت هواپیمایی آسمان نیز به تازگی همه پروازهایش را تا پایان امسال در فرودگاه سبزوار لغو کرده است. اما از آنجایی که سبزوار پشتیبان فرودگاه مشهد است، چندین پرواز شرکت آسمان تا کنون مجبور شده اند به صورت اضطراری در فرودگاه سبزوار به زمین بنشینند.

کد: 5050

 

نظرت را بنویس
comments

سیاوش

اون نظر قبلی من به نام سیاوش بود لطفا پخش نکنید ممنون
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما