جواد شعبانپور:

تیم هندبال کارگران خراسان رضوی، در حال آماده شدن برای اعزام به مسابقات قهرمانی کشور

براتعلی رجبی/ مجله اینترنتی اسرارنامه
 
رئیس هیات هندبال کارگران خراسان رضوی گفت: این روزها تیم هندبال کارگران خراسان رضوی  درسبزوار، مشغول به  تمرین وآماده شدن برای اعزام به مسابقات قهرمانی کارگران کشور است. در این تیم دو بازیکن از مشهد ویک بازیکن از نیشابور جای دارند و استخوان بندی اصلی تیم  را بازیکنان سبزواری تشکیل می دهند. 
 
به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، جواد شعبانپور افزود: آخرین دوره ای که تیم کارگران خراسان رضوی در مسابقات شرکت کرد سال 1393بود، که این تیم در مسابقات قهرمانی کشور توانست  مقام سوم را کسب کند و الان به مدت 4سال است در این مسابقات به خاطر نبود اسپانسر شرکت نکرده ایم اما امسال با همت ورایزنی رئیس تربیت بدنی کارگران خراسان رضوی، ایران خودروپذیرفت که بعنوان  حامی مالی ما باشد.
 
رئیس هیات ورزشی کارگران سبزوار با بیان اینکه تیم هندبال کارگران خراسان رضوی  تمریناتش را از دو هفته پیش آغاز کرده و امید به خدا دوم دی ماه برای مسابقات به اصفهان اعزام می شود، اظهار داشت:  تیم های شرکت کننده  از سوم دی ماه در اصفهان به مصاف هم می روند. در اصل این تورنمنت بعنوان انتخابی تیم ملی برای اعزام به مسابقات جهانی کارگران اسپانیا برگزار می شود.
 
این پیشکسوت هندبال سبزوار همچنین اظهار داشت: بازیکنان ما غالبا کسانی بوده اند که سالیان دور در تیم ملی حضور داشته اند از جمله می توان به حاج حمید شجاع، محمد فریور، حسن صالحی، منوچهرغایبی، حسین اسماعیلی ،رضا سیدنیا وآقای صالحی آزاد که همه گی سبزواری هستند اشاره نمود.
 
وی در پایان گفت: با شناختی که از تیم های شرکت کننده در این مسابقات داریم می توان گفت رقبای جدی برای سبزوار، اصفهان تیم میزبان، هپکو اراک و تیم بندر عباس می باشند که  ما امیدواریم با همت بچه ها وروحیه بالای جنگندگی که دارند بتوانیم با دست پر از این مسابقات بر گردیم.
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما