تئاتر «دو قلوپ رنگ سیاه» در سبزوار به روی صحنه می رود

تور اجرای تئاتر «دو قلوپ رنگ سیاه» به کارگردانی مجید خسروی هنرمند سبزواری در آخرین ایستگاه خود پس از نمایش در استان گلستان به شهر سبزوار می رسد.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه این اثر نمایشی که در سال 96 موفق به کسب افتخارات متعددی در جشنواره تئاتر معلولان کویر در شهر بیرجند استان خراسان جنوبی، شد اکنون قرار است از 16آذرماه در تالار کاشفی مجتمع فرهنگی و هنری اسرار سبزوار روی صحنه برود.

کارگردان این تئاتر مجید خسروی از معلولان توانمند و هنرمندان افتخارآفرین سبزوار است که قبلا نیز در برخی جشنواره های هنری مخصوص معلولان مقام هایی را کسب کرده است.

وبسایت تئاتر استان گلستان خبر اجرای تئاتر دو قلوپ رنگ سیاه را در این استان به شرح زیر منتشر کرده است:

اثر برگزیده جشنواره تئاتر معلولین کویراز سبزوار درگرگان به روی صحنه رفت
 
نمایش «دوقلوپ رنگ سیاه» اثر برگزیده جشنواره تئاتر معلولین کویر به نویسندگی دانیال قاسمیان و کارگردانی مجید خسروی از سبزوار در گرگان به روی صحنه رفت.
 
نمایش «دوقلوپ رنگ سیاه» اثر برگزیده جشنواره تئاتر معلولین کویر به نویسندگی دانیال قاسمیان و کارگردانی مجید خسروی از سبزوار در گرگان به روی صحنه رفت.این اثر در جشنواره کویر موفق به دریافت جایزه اول کارگردانی،جایزه اول طراحی صحنه،جایزه اول طراحی پوستر،جایزه اول بازیگری مرد گردید و در مجموع به عنوان یکی از سه اثر برگزیده جشنواره انتخاب شد.
 
دانیال قاسمیان،منصوره ایزانلو و طلا فاتح بازیگران این اثر نمایشی هستند.            
 
نمایش «دو قلوپ رنگ سیاه» از 7 آذرماه 97 تا 9 آذرماه 97  ساعت 18:00 در تالار نگاه مجوعه فخرالدین اسعد گرگانی به روی صحنه رفت.

منبع: وبسایت تئاتر استان گلستان

گفتنی است پیش از نخستین اجرای نمایش دو قلوپ رنگ سیاه در سبزوار اعلام شد مدت زمان اجرای این نمایش تا 23 آذر ماه تمدید شده است.

کد: 5050

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما