یک فنجان عشق در دومین روز از هفته کتاب و کتابخوانی

موسی الرضا دانایی/ مجله اینترنتی اسرارنامه

روز قشنگی شد صبح جمعه ما،دیدار با یک نویسنده ، نویسنده ای متین و خوش قلم ،استاد حسین معدنی ثانی، فعلا سه کتاب چاپ نموده است ." کلاه نمدی ها " سال ۸۲ـ "شب سیزدهم " سال ۸۶ و چاپ دوم آن ۸۸ و " آخرین بازمانده " در سال ۹۱ و کتاب آماده چاپی هم دارد به نام " من یک نویسنده هستم "

جاتون خالی فرازهایی از آخرین بازمانده که حکایت بازگشت آخرین بازمانده خاندان گل ممد و کردهای کلمیشی از سفر کربلا را جمع خوانی کردیم و بسیار زیبا و جذاب بود.

گفتیم و خندیدیم و گلایه کردیم و راه کار ارائه دادیم و ایده پردازی نمودیم که بتوانیم انشاالله در فضایی صمیمی ، بی تکلف و ساده و دوستانه دیدار با هنرمندان ، اصحاب قلم ، شعرا و ... دیداری داشته باشیم ،

در این دیدار سراسر زیبایی که حس بسیار خوبی را در من و دوستان منتقل نمود  دوستانی چون دکتر محمدی رئیس شورا شهر آقای شجاع مسئول ارشاد، مهندس فصیحی معاونت شهردار، دکترتوانایی ، مدیرعامل صدک و خط سفید ، خانم فلاح رئیس نهاد کتابخانه ها ، آقای قارزی معاون ایشان ،آقای عرفان از سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری حضور داشتند . امید که این آغازی باشد بر مهربانی ها ، عشق ورزی ها و دوست داشتن ها.

باید از استاد به خاطر پذیرفتن و استقبال از این طرح قدردانی نمود و از اینکه خانواده محترمش را بزحمت انداختیم پوزش بخواهم .

درپایان دیدار استاد معدنی ثانی دو عنوان کتاب خود را به همراهان و دوستان امضا و اهدا فرمودند.


نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما