سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار:

نخستین کارگروه رسانه شورای فرهنگ عمومی سبزوار تشکیل می شود / محمد علیزاده نماینده اداره ارشاد سبزوار در پیگیری طرح پایتختی کتاب ایران شد

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار از تشکیل نخستین کارگروه رسانه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خبر داد و گفت جلسه تشکیل این کارگروه بعد از ظهر یکشنبه 15مهر ماه در محل بیت امام جمعه سبزوار برگزار می شود.
 
رضا شجاع مقدم که دبیری شورای فرهنگ عمومی شهرستان را نیز برعهده دارد، افزود: برای شرکت در جلسه کارگروه رسانه شورای فرهنگ عمومی سبزوار همه مسئولان نشریات و سایت ها، نمایندگی های روزنامه ها و خبرنگاران شهرستان دعوت خواهند شد.
 
وی همچنین از معرفی محمد علیزاده یکی از کارشناسان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار به عنوان نماینده این اداره در پیگیری طرح پایتختی کتاب ایران و جام باشگاه های کتابخوانی خبر داد.
 
شجاع مقدم با ابراز امیدواری از اینکه تا یک ماه آینده اقدامات خوبی در راستای فعالیت های لازم برای پایتختی کتاب ایران انجام بگیرد، گفت:تا کنون  با برخی از فرهیختگان سبزوار و فعالان ان جی او های کتابخوانی سبزوار گفتگو کرده ام که از جمله همین امروز پذیرای ایده هایی از جانب موسی الرضا دانایی یکی از هنرمندان و فرهنگ دوستان سبزواری بودم.
 
کد: 5050
 
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما