سیدمهدی رزاز تشریح کرد:

آخرین وضعیت طرح‌های توسعه‌ای فرودگاه بجنورد/ افزایش طول باند فرودگاه

 
 فرودگاه بجنورد مدیر فرودگاه بجنورد درباره تازه‌ ترین طرح‌های توسعه‌ای این فرودگاه گفت: توسعه باند پروازی فرودگاه و تجهیز ترمینال‌ها از جدیدترین طرح‌های توسعه‌ای فرودگاه بجنورد است که به زودی به بهره‌برداری می‌رسند.
 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سیدمهدی رزاز، مدیر فرودگاه بجنورد، درباره وضعیت طرح‌های توسعه فرودگاهی و پروژه هایی که در دست گشایش یا انجام است، گفت: به تازگی جدیدترین اقدامات درباره ترمینال‌ها به پایان رسیده و تا حدود ۲۰ الی ۲۵ درصد پیشرفت داشته است.
 
رزاز توضیح داد: خوشبختانه موضوع گرمایش ترمینال‌ها حل شده و موضوع سرمایش به وضعیت فعلی گران شدن دلار و مسایل حاشیه‌ای آن برخورد کرده است که انشالله در صورت وضعیت مناسب تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
 
 وی در ادامه گفت: موضوع دیگر توسعه و افزایش طول باند پروازی فرودگاه است که قرار است به صورت ۱۰۰درصد به بهره‌برداری برسد. طول باند پیشین فرودگاه ۲۷۰۰ متر بود که به ۴۷۵۰ متر افزایش یافته است.
 
رزاز همچنین اضافه کرد: طرح در حال افتتاح دیگر ما توسعه لند ساید فرودگاه و ساختمان‌های ارتش و سپاه است و خوشبختانه تا به امروز در خصوص دستگاه‌های ناوبری و تامین و نگهداری نیز مشکلی نداشته‌ایم و با موضوع کمبود اعتبارات مواجه نبوده‌ایم.
 
به گفته این مدیر فرودگاهی، فرودگاه بجنورد، که عمری ۱۰ ساله دارد، به لحاظ پروژه‌های زیر ساختی و اجرای طرح‌های توسعه‌ای و مسایل ترمینال‌های فرودگاهی تاکنون فعال بوده است.
 
منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی
کد:6430
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما