یکی از اهالی محله پارک بعثت

مشکلات فنی بولوارکشی چهارراه بعثت، باعث خطرات جانی و مالی شدید برای شهروندان / افزایش تصادفات چهار راه پارک بعثت

شهرداری سبزوار مدتی است اقدام به بولوار کشی خیابان ولیعصر در محدوده چهارراه پارک بعثت این شهر کرده است که گذشته از اینکه به نظر بنده، این نوع بولوار کشی در یک خیابان باریک اصلا جایز نبوده و باعث ایجاد مشکلات ترافیکی بیشتر از قبل در این محدوده شده است، خود شکل بولوار کشی هم در ضلع شرقی چهارراه به لحاظ فنی بسیار اشتباه و خطرساز است، به طوری که از زمانی که این بولوار کشیده شده، چندین مرتبه برخورد اتومبیل های مردم با بولوار بخش شرقی چهارراه اتفاق افتاده که باعث خساراتی به اتومبیل ها شده و خدای نکرده اگر موتورسیکلت ها برخورد کنند، می تواند منجر به خطر جانی هم بشود.

بخش کوچکی از بولوار بعد از مسیر ویژه عابر پیاده، به شکل ناجوری به میان حریم چهارراه کشیده شده و این باعث می شود ماشین ها یا موتورها هنگام پیچیدن و تردد در محل چهارراه با این زائده برخورد کنند.

همانطور که در عکس هایی که فرستاده ام مشاهده می فرمایید، در حال حاضر در اثر چندین مرتبه برخوردی که صورت گرفته، دور تا دور این قطعه از بولوار آسیب دیده و جدول های کنار آن خورده و کنده شده است و اخیرا شهرداری مجددا مجبور شده، جداول را ترمیم کند. در حالی که بهتر بود علت اصلی بروز این تعداد برخورد را پیدا می کردند و به برطرف سازی آن می پرداختند.

این بخش از بولوار متاسفانه چون هیچ تابلو و چراغی هم ندارد، در شب ها اصلا دید ندارد و خطر برای رانندگان خصوصا موتور سواران، دو برابر می شود.

به عنوان یکی از اهالی محل از شهرداری خواهشمندم یا نسبت به حذف این قسمت کوچک از بولوار و مسطح کردن آن با سطح خیابان اقدام کند و یا حداقل آن را با اصلاح هندسی استانداردسازی کرده و با نصب چراغ و تابلو روی این قست از بولوار آن را برای رانندگان قابل مشاهده تر کنند و از بروز تصادفات بیشتر و وارد شدن خسارات مالی و جانی برای شهروندان عزیز سبزواری جلوگیری کند.

ارسال شده:  یکی از اهالی محله پارک بعثت

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما