اختصاص 35 میلیارد تومان به ساخت ایستگاه راه آهن سبزوار / افتتاح ریل سبزوار - سلطان آباد تا هفته دولت 98

طبق شنیده ها، در جلسه ای که بعد از ظهر امروز با حضور علی اکبر مردی مدیرکل ساخت و توسعه راه آهن منطقه 2 کشور و نیز مهندس نوروزی مدیر کل دفتر فنی شرکت زیرساخت و توسعه راه آهن ایران در محل فرمانداری سبزواربرگزار شد، مقرر گردید برای ساخت ایستگاه راه آهن سبزوار مبلغ 35 میلیارد تومان اختصاص داده شود و پروژه راه آهن سبزوار - سلطان آباد در هفته دولت سال 98 (سال آینده) به بهره برداری برسد.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه در این جلسه همچنین عنوان شد: ایستگاه راه آهن سبزوار به گونه ای ساخته شود که یکی از شاخصه های توسعه شهری باشد و به عنوان ایستگاه مرکزی در این ناحیه قلمداد شود که محل اتصال به راه آهن  بردسکن - خلیل آباد - کاشمر- تربت حیدریه خواهد بود.

گفتنی است، رئیس جمهور حسن روحانی در سفر اردیبهشت ماه خود به خراسان رضوی که نخستین مقصدش نیز سبزوار بود، در جمع مردم این شهر وعده تکمیل پروژه راه آهن را مطرح کرد.

در روزهای بعد از آن معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار نیز از اختصاص اعتبار 100 میلیارد تومانی از محل سفر رئیس جمهور به سبزوار برای پروژه راه آهن خبر داد.


نظرت را بنویس
comments

سلام اگر واقعا مي خواهند راه آهن سبزوار ان شا الله هفته دولت 98 افتتاح شود و اين وعده هم مانند وعده هاي قبلي نيست بايد ساخت ايستگاه را هم شروع کنند. افتتاح راه آهن بدون ايستگاه که معنا ندارد. حتما مي خواهند دو سال هم براي ساخت ايستگاه وعده و وعيد بدهند. البته در هياهوي تبليغات انتخابات مجلس يعني دو سال، آقاي سبحاني فر ساخت ايستگاه راه آهن را در حوالي ايزي کلنگ زني کرد اما از آن زمان تا حالا نه از ايستگاه خبري شده است و نه از کلنگ آن. ان شا الله که چشم ما به جمال راه آهن روشن شود. ان شا الله...
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما