طرح همیار دانشگاه حکیم سبزواری

با همیاری نیک اندیشان و حامیان علم و پژوهش دانشجویان مستعد دانشگاه حکیم سبزواری کمک هزینه تحصیلی یا بورس دریافت می کنند.
 
رئیس دانشگاه حکیم سبزواری از ایجاد طرح "همیار دانشگاه حکیم سبزواری" در راستای سوق دادن کمک های نیک اندیشان و دغدغه مندان ارتقای علم و پژوهش جهت بورسیه کردن دانشجویان مستعد این دانشگاه خبر داد.
 
دکتر علی اصغر مولوی با تاکید بر اینکه مردم ایران همواره برای علم و دانش ارزش بسیاری قائل بوده‌اند و در سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری نیز بر جلب کمک‌های خیریه در حوزه علم و فناوري تأکید شده است، گفت: با همیاری نیک اندیشان و خیرین، با ایجاد این بورس ها در هر نیمسال تحصیلی به دانشجویان مستعد دانشگاه مبلغ 1میلیون تومان هزینه تحصیلی پرداخت می شود.
 
وی افزود: درصدد هستیم با هماهنگی با وزارت علوم و وزارت آموزش و پرورش جهت جذب دانشجویان برتر و رتبه های بالای کنکور این بورس ها را در دفترچه انتخاب رشته کنکور نیز درج کنیم.
 
دکتر مولوی با تاکید بر اینکه این طرح به بهبود ارتقای کیفی دانشگاه‌های کشور کمک شایانی خواهد کرد، گفت: تداوم اعطای این بورس منوط به عملکرد مناسب آموزشی دانشجو در طول مدت تحصیل است.
 
وی با اشاره به اینکه مصمم هستیم با یاری نیک اندیشان حداقل 50 بورس تحصیلی درهر سال تحصیلی برای دانشجویان مستعد ایجاد کنیم، ادامه داد: این بورس ها بنام خیرین است و در مراسمی با حضور این عزیزان اعطا خواهد شد.
 
رئیس دانشگاه حکیم سبزواری با اشاره به استقبال نهادهای شهرستان از ایجاد این بورس ها و مشارکت در این طرح، خاطرنشان کرد: خیرین باید یک حلقه واسط بین دانشگاه با صنعت و جامعه باشند؛ اگر این حلقه‌ها ایجاد شود می‌تواند در سوق دادن دانشگاه‌ها به سوی دانشگاه تاثیرگذار، تولید کننده علم مورد نیاز جامعه و کارآفرین مؤثر باشد.
 
رئیس دانشگاه حکیم سبزواری در خاتمه از همه نیک اندیشان و دغدغه مندان ارتقای علم و دانش جهت همراهی با دانشگاه حکیم سبزواری در اجرای موثر این طرح دعوت کرد. 
 
شایان ذکر است، کلیه نیک اندیشان و خیرین عزیزی که مایل به دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام در "طرح همیار دانشگاه حکیم سبزواری هستند می توانند با شماره های ۶۵و 051.44012662 روابط عمومی دانشگاه حکیم سبزواری تماس حاصل فرمایند.
 
منبع: دانشگاه حکیم سبزواری
 
گفتنی است دانشگاه حکیم سبزواری دومین دانشگاه معتبر ملی در شمال شرق ایران و یکی از 5 دانشگاه معین منطقه 9 آموزش عالی کشور است.
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما