رئیس انجمن نمایش سبزوار :

بر این باورم که سینمای ایران در آینده نام کاظم ملایی را زیاد خواهد شنید

سمیرا واعظی نژاد / مجله اینترنتی اسرارنامه
 
رئیس انجمن نمایش سبزوار گفت: با توجه به توانمندی های کاظم ملایی بنده بر این باور هستم که سینمای ایران بعد از این نام این هنرمند سبزواری را زیاد خواهد شنید و به احترام او کلاه از سر برخواهد داشت.
 
حسین شمس آبادی که در پایان اکران فیلم کوپال در جمع هنرمندان سبزوار سخن می گفت با اشاره به سابقه آشنایی اش با کارگردان جوان فیلم کوپال اظهار داشت: من در جشنواره بزرگ فیلم کوتاه ایران که قبلا در سبزوار برگزار شد و بنده یکی از داوران آن بودم، با دیدن فیلم کوتاه کاظم ملایی به نام "لطفا از خط قرمز عبور نکنید" به توانمندی های این هنرمند جوان پی برده بودم.
 
وی در ادامه با اشاره به ویژگی های خاص جدیدترین اثر کاظم ملایی افزود: فیلم سینمایی کوپال یک فیلم اولی و مستقل است که در سبزوار ساخته شده و توانسته به جشنواره فیلم فجر راه پیدا کند و جزو سی فیلم اصلی باشد و این جای تقدیر بسیار دارد.
 
شمس آبادی با بین این که هر فیلمی ممکن است نقایصی داشته باشد ادامه داد: فیلم بلند کاظم ملایی جدای از تعریف و تمجید ها که شایستگی آن را دارد، ممکن است نقاط ضعفی هم داشته باشد که قابل نقد است و من نقدهای فیلم کوپال را در زمان نمایش می خواندم وای کاش می شد کنار تدوین بسیار ماهرانه و اعمال دقیق نظرات آقای ملایی نفر سومی هم می بود تا قیچی را کمی بی رحمانه تر بر می داشت.
 
وی با بیان مشکلات بسیاری که کاظم ملایی با آن ها روبرو بود اظهار داشت: در جریان تولید فیلم برخی مسائل در پشت پرده وجود داشت و بد نیست بدانیم که فیلمنامه کوپال را از کاظم ملایی به صد میلیون تومان می خریدند بدون این که بخواهد خودش را درگیر هزینه و ساخت کند ولی ایشان فیلم نامه را نفروخت و با تمام مشکلاتی که داشت آن را ساخت.
 
وی همچنین تصریح کرد: کاظم ملایی به این شعار اعتقاد دارد که هیچ انسانی نمی تواند تنها زندگی کند و آن را در فیلمش به نمایش گذاشته است. 
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما