دور زدن مسولان و فریب افکار عمومی توسط ریاست ارشاد سبزوار

شنیده ها حاکی از آن است که به خاطر ضعف عملکرد و بی کفایتی رئیس اداره ارشاد، کنسرت فرزاد فرزین لغو گردید.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، مجوز این کنسرت که توسط محمد علی آبادی داده شده بود، توسط خود او لغو گردید.

از این رو، اسرارنامه در ادامه به انتشار مطالبی که هم اکنون در آرشیو کانال های تلگرامی سلام سربدار، بصیر سبزوار و نیز در بسیاری از گروه های تلگرامی محل حضور سبزواری ها قابل دسترسی است، می پردازد.

خاطرنشان می شود، انتشار این مطلب به معنای تأیید یا رد محتوای آن از سوی تحریریه اسرارنامه نیست.

******

در حاشیه لغو کنسرت فرزاد فرزین/

دور زدن مسولان و فریب افکار عمومی توسط رییس ارشاد/ سرابی، مدیرکل ارشاد استان دقیقا کجاست؟

«لغو کنسرت فرزاد فرزین در حالی صورت گرفت که بیشتر بلیط های این برنامه فروش رفته و همشهریان سبزواری آنها را خرید کرده اند.» اینها صحبت های علی آبادی رئیس اداره ارشاد سبزوار درباره لغو شدن کنسرت فرزین خواننده پاپ است. علی آبادی درحالی برای فروش اکثریت بلیط های این برنامه دلسوزی می کند که مقصر اصلی این داستان است.

دو ماه پیش در جلسه شورای فرهنگ عمومی که خود علی آبادی دبیرش است مصوب می شود که کنسرت ها را باید موسسات بومی برگزار کنند و فروش بلیط هم اینترنتی نباشد. اما علی آبادی با علم به این مصوبات، مجوز برگزاری این کنسرت را می دهد.

هفته گذشته مطلبی انتقادی در رسانه ها منتشر شد که چرا مصوبات شورای فرهنگ عمومی در این کنسرت لحاظ نشده است. اما با این وجود باز هم علی آبادی نسبت به اصلاح موارد اقدامی نکرد.

اما رئیس اداره ارشاد در اقدامی که نشان از یک و بام دو هوای این مسئول دارد صبح شنبه در نامه ای به دادستان اعلام می کند که مجری این برنامه مصوبات شورای فرهنگ عمومی را رعایت نکرده است.

اما حالا که دادستان فقط و فقط به خاطر رعایت نشدن مصوبات شورای فرهنگ عمومی و براساس نامه رییس ارشاد این برنامه را لغو کرده است در مصاحبه ای دو پهلو بخاطر فروش بلیط های این برنامه که لغو شده ابراز ناراحتی کرده است. حالا بخاطر این زیرآبی شخص رئیس ارشاد، همان طور که پیش بینی می شد خبر لغو این کنسرت حالا در رسانه های ضد انقلاب منتشر شده است.

در بی کفایتی علی آبادی بارها نوشته ایم ولی این بار آش آنقدر شور شده که باید پرسید حناب سرابی مدیرکل ارشاد استان چه کار می کند؟ آیا اصلا نظارتی روی مجموعه زیر دستش دارد؟ و این ضعف نظارت تا کی باید ادامه پیدا کند و شهرستان سبزوار تاوان بی مدیریتی مدیر کل را بدهد؟

منبع:سلام سربدار

 

وقتی رئیس ارشاد آب را گل آلود می کند، رسانه ضد انقلاب ماهی خود را ازآن میگیرد

شاید رئیس اداره ارشاد را بتوان از کم کار ترین و پرحاشیه ترین مدیران چندوقت اخیر در سبزوار نام برد مدیری که همیشه سعی کرده اصحاب رسانه را فرزندان ناخلف اداره ارشاد دانسته و یا آنها افراد حاشیه ساز در برابر مسئولین معرفی کند.

اما با نگاهی به اقدامات علی آبادی به عنوان رئیس اداره ارشاد می توان ردپای حاشیه سازی را در رفتار اومشاهده کرد ؛این بار این حاشیه سازی در برابر امام جمعه و دادستان به وقوع پیوسته و آنها را به بهانه جویی برای لغو کنسرت متهم کرده است.

داستان از این جا آغاز میشود که در حدود 2 ماه گذشته شورای فرهنگ عمومی شهرستان در راستای برگزاری بی حاشیه و درچهارچوب ضوابط برای برنامه های هنری و کنسرت مصوبه ای را با چند بند به تصویب می رساند تا از این پس برای برگزاری کنسرت ها برنامه ای مدون و بدون حاشیه وجود داشته باشد.

عدم فروش اینترنتی بلیط ها یکی از بندهای این مصوبه است که رئیس اداره ارشاد به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان و متولی برگزاری برنامه های هنری هم با حضور درجلسه در جریان این مصوبه قرار میگیرد.

اما پس از این اتفاقات رئیس  اداره ارشاد با زیر پاگذاشتن این مصوبات اقدام به ارائه مجوزبرای برگزاری کنسرت کرده و دقیقا شیوه فروش بلیط را به صورت اینترنتی عنوان میکند که پس از این اقدام لغو کنسرت از سوی مراجع ذی صلاح اعلام میشود.

 موضوع از جایی جالب میشود که علی آبادی در اقدامی پیش دستانه ژست مظلوم نمایی به خود گرفته و در مصاحبه ای بدون اشاره به دلیل لغو کنسرت  سعی می کند تا امام جمعه و دادستان را به عنوان افرادی که برای لغو کنسرت به دنبال بهانه بوده اند معرفی کند.

این مظلوم نمایی و گل آلود کردن آب همچنین باعث می شود تا رسانه های ضد انقلاب که هرلحظه به دنبال فرصتی برای سواستفاده هستند ماهی خود را صید  کرده و باز هم بر طبل لغو کنسرت در سبزوار بکوبند.

منبع:بصیر سبزوار


نظرت را بنویس
comments

هنرمند

واقعا جناب فرماندار و نماینده محترمی که ایشون رو رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کردند باید کاری بکنن تا بیشتر آبروی شهر نره، جناب علی آبادی آدم خوبیه ولی مدیریت فرهنگ و هنر شهر رو نداره، خیلی بالاتر از علی آبادی هستن توی این شهرستان مهدی مقصودی ، موسی الرضا دانایی فر، نورالله رضوی و...

همشهری

هنرمند جان میخی از چاله بدر رووم بفتم د چاه.؟؟!! با ای پیشنهادت؟

mohadese

وای چقدر بده مدیران بی لیاقت بیان رو کار. آبروی هرچی سبزوار و سبزواریه رو میبرن

دلسوز

سلام خط شما هم معلومه عوض شده به دنبال سایت های .... ای زمانه ،والا در اسلام ابرو بردن گناه است از علما سووال کنید
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما