مفداسبزوار:

نماینده هیات داوران نهمین جشنواره بین المللی سیمرغ وزارت بهداشت در دانشگاه علوم پزشکی سبزوار تعیین ومعرفی شد

پس از اتمام مهلت زمانی ثبت نام و ثبت اثر نهمین جشنواره بین المللی سیمرغ وزارت بهداشت طبق دستور العمل داوری وزارت متبوع جهت داوری دانشگاهی آثار اعضا محترم هیات علمی، کارکنان و دانشجویان، جناب آقای ابوالفضل عصارزاده هنرمند فرهیخته به عنوان نماینده هیات داوران توسط معاونت محترم فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جناب آقای دکتر علی دلبری انتخاب گردید. متن ابلاغ به شرح ذیل می باشد.
 
جناب آقای ابوالفضل عصارزاده
 
     با اهدا سلام و تحیات؛
 
با آرزوی توفیق روزافزون، احتراما نظر به تجارب، تعهد و شایستگی جناب عالی و با عنایت به اینکه مهمترین و حساس ترین بخش نهمین جشنواره بین المللی سیمرغ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جهت تحقق اهداف و ایجاد فضای رقابتی مبتنی بر اصول و معیارها داوری می باشد، بدینوسیله
 
جناب عالی به عنوان نماینده هیات داوران انتخاب می گردید. امید است بر اساس دستور العمل پیوست و تعامل سازنده با دبیرخانه جشنواره به غنای جشنواره بیافزایید. برای جناب عالی و تمامی خادمین فرهنگی دانشگاه آرزوی بهروزی و پیروزی دارم.
 
                                                                                                              دکتر علی دلبری
 
                                                                                                      معاون فرهنگی ودانشجویی
 
 
منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار
کد: 4553
نظرت را بنویس
comments

فاش نامه

اسرارنامه به کجا چنین شتابان؟چرا اینقدر زرد و فیک؟قحطی خبرتا کجا آخه؟ پیشنهاد میدم از همین الان تمام احکام اینگونه رو از پاکبان و پارکبان برای تعیین محل کار تا پلیس مدارس ِ معین ِشوراهای دانش آموزی و مربی های تاتر و موسیقی مهد ها، از طبال و علمات گردان هیئت های سرکوچه و ته کوچه تا سالن دار و گارسون تالارها و رستوران ها و.... رو هم پوشش بده. اخه اونام گناه دارن طفلیا. یا نکنه اونام باس تو اسرار نامه اشنا ماشنا داشته باشن که اینجور غریب نمونن و تو بی خبری به فعالیت هاشون بپردازن.. جان من ارزش این خبر چنده؟ اصلاًتو بگو ارزش این حکم چه قده؟؟

فقط میتوان گفت حسود هرگز نیاسود.... جناب عصارزاده بزرگوار موفق و موید باشید خداوند یارتان و از این تنگ نظران ان شا الله در امان باشید...

علی راد

کاملا مشخصه داری از حسادت به این هنرمند بزرگ سبزوار میمیری...😁😁😁

رضا تفریشی

ای جان بر ابوالفضل عصارزاده

احسنت بر این هنرمند فرهیخته دیار سربداران
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما