مدیر کانون تخصصی بسیج رسانه غرب خراسان رضوی:

ماموریت بسیج رسانه، تشکیل جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی است

مدیر کانون تخصصی بسیج رسانه غرب خراسان رضوی با اشاره به شبیخون فرهنگی دشمن گفت: ماموریت بسیج رسانه تشکیل جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی است.
 
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی بسیج رسانه خراسان رضوی، محمد مهرنیا در دیدار با رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جمعیت هلال احمر سبزوار گفت: امروز شگرد دشمن در مقابله با انقلاب اسلامی، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی است تا نسل جوان را نسبت به انقلاب دلسرد نماید.
 
وی اظهار کرد: در این شرایط رسانه‌ها داخلی همسو با انقلاب مهمترین نقش را در مقابله با نفوذ فرهنگی دشمن دارند و در این بین بسیج رسانه به‌عنوان یک نهاد با ماهیت انقلابی و فرهنگی که مروج  اندیشه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و ارزش‌های انقلاب اسلامی است نقش بی‌بدیلی دارد.
 
مدیر کانون تخصصی بسیج رسانه غرب افزود: بسیج رسانه با هدف هم‌افزایی و استفاده از ظرفیت خبرنگاران با  نگاه فراجناحی نسبت به جذب خبرنگاران غرب خراسان رضوی اقدام نموده است.
 
رضا شهرابادی رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جمعیت هلال احمر سبزوار نیز با ابراز خرسندی از فعالیت‌های کانون بسیج رسانه غرب خراسان رضوی گفت: این نهاد با رصد مشکلات شهرستان، برای رفع محرومت و کاهش آسیب‌های اجتماعی گام بردارد.
 
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما