جشنواره چهل چراغ ۴ در کانون های مساجد سبزوار برگزار می شود

مسئول کانونهای فرهنگی و هنری مساجد خراسان رضوی از برگزاری چهارمین دوره جشنواره چهل چراغ (حفظ چهل حدیث گهر بار از حضرت رضا(علیه السلام) در کانون های فرهنگی هنری مساجد سبزوار خبر داد.
 
محمد حسین عبداللهی مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد با تبریک پیشاپیش سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دبیرخانه کانون های مساجد منطقه ویژه سبزوار با حمایت های دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی، چهارمین دوره مسابقه حفظ چهل حدیث گهر بار از حضرت رضا(علیه السلام) با عنوان چهلچراغ از سری برنامه های شانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(علیه السلام) را در سبزوار برگزار می کند.
 
وی با بیان اینکه در سه دوره قبلی این مسابقات ۱۲ هزار نفر شرکت کرده اند، افزود:هدف از اجرای این جشنواره که برای چهارمین سال متوالی و با استقبال قابل توجه مردمی برگزار می گردد آشنایی با سبک زندگی اسلامی، نهادینه سازی و تعمیم مفاهیم مذهبی در زندگی روزمره، ارتقاء سطح معنوی خانواده های هدف، تشویق و تهیج مخاطبان در یادگیری های هدفمند و به کارگیری آموزه های معنوی است.
 
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری خراسان رضوی با اشاره به اینکه تا کنون در این دوره ۱۳هزار نفر ثبت نام کرده اند، ابراز امیدواری کرد: با عنایت به برگزاری این جشنواره علاوه بر اشاعه معارف اهل بیت (علیهم السلام) و اهداف یاد شده به نهادینه سازی و تعمیم مفاهیم مذهبی در زندگی روزمره مردم پرداخته و با ارتقاء سطح معنوی خانواده ها آنان را بیش از پیش با سبک زندگی صحیح و سفارش شده در دین مبین اسلام آشنا سازیم.
 
عبداللهی با بیان اینکه در منطقه سبزوار ۱۳۲ کانون فرهنگی هنری مساجد وجود دارد، ادامه داد: شرکت در جشنواره چهل چراغ علاوه بر اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد برای عموم مردم هم بدون محدویت سنی آزاد است، علاقه مندان می توانند فایل پی دی اف کتاب احادیث را با مراجعه به آدرس تلگرامی @chehelcheragh۴ دریافت نمایند.
 
وی افزود: جوایز چهارمین جشنواره چهلچراغ کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، اعزام رایگان به مشهد مقدس، ۴ هدیه نقدی یک میلیون و ۵۰۰ هزارر یالی، ۱۰ هدیه نقدی یک میلیون ریالی، ۲۶ هدیه نقدی پانصد هزار ریالی و صدها جوایز ارزنده دیگر است.
 
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی گفت:علاقمندان میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سبزوار، حاشیه غربی میدان ارشاد، دفتر نماندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مراجعه و یا با شماره تلفن های ۴۴۴۵۶۸۶۲، ۴۴۴۵۵۲۴۵، ۰۹۱۰۵۵۱۵۳۴۶ تماس حاصل فرمایند، گفتنی است، مهلت ثبت نام در جشنواره چهلچراغ ۴ با موضوع حفظ ۴۰ حدیث از امام رضا(علیه السلام) تا ۲۰ بهمن ماه سال جاری است.
 
منبع: شبستان
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما