کاریکاتورهای بحران آب و گرانی تخم مرغ اثر هنرمند سبزواری سمانه کیوانلو

امید برومندی / مجله اینترنتی اسرارنامه

سمانه کیوانلو هنرمند گرافیست سبزواری و از کارشناسان هنری مرکز آفرینش های فرهنگی اجتماعی دانشگاه حکیم سبزواری به تازگی کاریکاتورهایی در ارتباط با موضوعات بحران آب و تأثیر گرانی تخم مرغ بر زندگی دانشجویی را در وبسایت آفرینش منتشر کرده است.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه بحران آب و موضوع گرانی برخی کالاهای مصرفی روزمره نظیر تخم مرغ هر دو از مسائل روز ایران هستند که می توانند زندگی همه اقشار جامعه را چه در مقطع کنونی و چه در آینده با چالش های جدی مواجه کنند.

این مشکلات تا کنون بارها در رسانه های مختلف مورد توجه قرار گرفته اند و خوشبختانه این بار یکی از هنرمندان سبزواری از نگاه طنز و کاریکاتور به این موضوعات پرداخته است.

سبزوار اگرچه از رسانه های خبری زیادی خصوصا در فضای مجازی برخوردار است، اما در حوزه طنز و کاریکاتور تولیدات کمی را در رسانه های غرب خراسان شاهد هستیم. اگر وبسایت مرکز آفرینش های هنری دانشگاه حکیم سبزواری که بخشی تحت عنوان «طنز نقش» دارد، در این زمینه فعالیت بیشتری داشته باشد، می تواند خلاء موجود را با بهره گیری از استعداد هنرمندان شاغل در این مرکز به خوبی پر کند.

گفتنی است، وبسایت آفرینش با رویکردی تصویری طراحی شده و از بخش های مختلفی نظیر آفرینش، انعکاس، نگارستان آفرینش و موزه نگار آفرین برخوردار است.

برای ورود به صفحه نخست وبسایت مرکزآفرینش های فرهنگی اجتماعی دانشگاه حکیم سبزواری هم اکنون به آدرس زیر مراجعه کنید:

وبسایت آفرینش(کلیک کنید)

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما