خدمه شرکتی

قابل توجه جناب دکتر مسلم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار

جناب دکتر علیرضا مسلم رئیس دانشگاه علوم پزشکی با خودت چند چندی؟؟
 
امروزه شاهد ساخت و سازهای فراوان ولی بی هدف  پردیس دانشگاه علوم پزشکی هستیم ولی دقیقا دارد جایی هزینه میشود که تعداد حیوانات و شکاف ها و قنات های آبی زیر زمینی از تعداد دانشگاهیان آنجا بیشتر است. جالب است چند هفته ای به صورت شیفتی سرباز های ارتش جلو ورودی دانشگاه ایستاده وهیچ کسی را راه نمیدادند میگوین این زمین ها زمین های ارتش است.. اداره آب و فاظلاب هم اینجا شعبه دارد.. فاظلاب خانه های مسکن مهر هم خود را سهیم میدانند.. 
 
جناب دکتر  شما هم اکنون سه کارشناس دفتر رئیس، یک کارشناس مسئول دفتر ویک مدیر دفتر دارید!!!!! یعنی پنج نفر مسئول دفتر رئیس دانشگاه از چه میترسید ؟خواهشمندیم کمی هم به فکر کارکنان باشید.
 
ارسال شده توسط: خدمه شرکتی
 

خاطر نشان می شود، اسرارنامه در ستون صدای مردم، فقط انعکاس دهنده دیدگاه های مردمی است و تا جایی که خط قرمزهای اصلی اخلاقی، رسانه ای و قانونی زیر پا گذاشته نشود، اسرارنامه تا حد امکان بدون هیچ دخالتی و یا دست کم با کمترین میزان ویرایش فقط به انتشار مطالب ارسال شده از سوی مخاطبان گرامی خود به این بخش می پردازد. لذا انتشار مطالب در این ستون، به معنای تأیید محتوای آن از سوی تحریریه اسرارنامه نمی باشد و حق پاسخگویی برای شخصیت های حقیقی یا حقوقی که در این ستون مورد انتقاد قرار بگیرند، قطعا محفوظ است. 

 
نظرت را بنویس
comments

نگارندگان این مطالب خیلی بی لیاقت وبی انصاف هستن

موافقم ..

ای جانم واقعا گل گفتی

حسام

همه امیدوار بودند تا جناب دیکتاتور علوم پزشکی در دولت جدید ارتقا پیدا کنند و برن تهران تا سبزوار و سبزواریان واقعی از دستش راحت بشن اما نشد که نشد که نشد.......
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما