مراسم رونمایی و جشن امضای رمان «از مزرعه بیا پدر» جدیدترین رمان حسین خسروجردی در سبزوار

مراسم رونمایی و جشن امضای رمان «از مزرعه بیا پدر» به قلم حسین خسروجردی نویسنده فرهیخته سبزواری شامگاه پنجشنبه 2 آذر در محل تالار بیهقی (میدان نقابشک) برگزار می شود.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، حسین خسروجردی که از هنرمندان سابق تئاتر سبزوار نیز بوده است، در حال حاضر یکی از پرکارترین نویسندگان سبزواری است که در فواصل زمانی کوتاه، آثار جدیدی را روانه بازار کتاب می کند.

وی سال گذشته نیز رمان یار را پیرامون زندگی و شخصیت دکتر تقی ارانی نوشته شده بود ، به چاپ رسانید که طی مراسمی با شکوه در سبزوار رونمایی شد.

از ویژگی آثار خسروجردی این است که، نشان می دهد نویسنده علاوه بر سواد ادبی بالا از مطالعه و دانش فراوانی در حوزه هایی که در اثر او مورد اشاره قرار می گیرند، برخوردار است و همواره از زبانی فاخر در روایت آثارش بهره می برد.

همچنین خسروجردی اگر چه همواره خود را دوستدار و به نوعی شاگرد همشهری برجسته رمان نویسش محمود دولت آبادی می داند، اما معتقد است در رمان نویسی راه مستقل خود را در پیش گرفته است.

اکثر آثار حسین خسروجردی به نوعی به سوژه ها و مکان هایی در شهر و منطقه زادگاه نویسنده ارتباط پیدا می کنند، از جمله در جدیدترین رمان وی که بخشی از رویدادهای آن در شهر و روستاهای غرب خراسان می گذرد.

به هرحال پنجشنبه شب 2 آذرماه که اتفاقا همزمان با سالروز تولد دکتر علی شریعتی فرزند شایسته دیار سربداران هم هست، تالار بیهقی سبزوار میزبان مراسمی فرهنگی است که با همکاری شورای شهر و موسسه فرهنگی هنری کیاسبز بیهق و با حضور میهمانان و نویسندگانی از اعضای انجمن داستان ماتیکان مشهد، برگزار می شود.

جواد دباغی مقدم یکی از خبرنگاران دیار سربداران نیز در روزهای اخیر به استقبال رونمایی از رمان جدید حسین خسروجردی رفته و با انتشار متنی در گروه های تلگرامی مخاطبان خود را به شرح زیر برای شرکت در این مراسم دعوت کرده است:

از مزرعه بیا، پدر
 
جواد دباغی مقدم: عنوان تازه ترین رمان عاشقانه ی اساطیری دیار سربه مهر سربداران اثر خلاقانه ی "استاد حسین خسروجردی" است که روز پنجشنبه هفته جاری در محل سالن نقابشک رونمایی و پرده برداری می شود.
 
به عنوان یک سبزواری علاقه مند به حوزه ادب و فرهنگ این افتخار را داشتم تا یک نفس حکایت "مردان آهنگر" که برگرفته از داستان مردمان این شهر و بوم است را بخوانم.
 
درگیری دائمی عشق و نفرت و خشم از این اثر، رمانی را پرداخت زده که بی گمان، شمار زیادی از مردم سبزوار به گذشته خود امیدوار و مغرور می کند.
 
قیاس زیرکانه عشق مردان به کوکب در مقابل عشق نافرجام شاه و ثریا، اشاره به تنهایی دکتر مصدق و بهره گیری از شخصیت دکتر قاسم غنی و... از مزرعه بیا پدر استاد خسروجردی را یک رمان خاص ساخته است.
 
وعده ی ما پنجشنبه هفته جاری و از ساعت ۱۸ در سالن ارشاد قدیم واقع در کاشفی جنوبی جنب میدان نقابشک ...

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما