فرزند سبزوار

مسئولین محترم از همشریان ومردم دیار سربداران حمایت کنید؟!

آزمون های استخدامی برگزار می شود ولی شاهدحمایت مسئولین نیستیم!
 
مسئولین سبزوار، دوستی و همدلی مردم سبزوار و شهرستان های اطراف را فقط به احداث کارخانه و جاده و ... محدود کرده اند.به گونه ای که پیشرفت شهرستان های اطراف مثل (جوین وجغتای) را دستاوردی برای سبزوار به حساب می آید ولی زمانیکه نیاز به همت این بزرگواران داریم، سبزوار غیربومی محسوب می شود.
 
جوانان بیکار سبزواری در آزمون های استخدامی شهرستان های اطراف(جوین و جغتای) شرکت می کنند،به امید اینکه بومی آن شهرستان هستند و خود را ازآن شهر ودیار می دانند، زیرا از نماینده مشترک مجلس بهرمند هستند و حامی حمایت آنان قرار می گیرند....
 
ولی سبزوار و جوین با داشتن نماینده مشترک و نزدیکی راه ارتباط غیر بومی محسوب می شود و تفاوتی بین شرکت کننده سبزواری و مشهدی نیست و این واقعاً حق نیروی بیکار سبزواری را اجحاف می کند.
 
این در حالی است که در سال های گذشته آزمون استخدامی در مشهد برگزار شد و در رشته ی بنده، شهر رضویه (در فاصله حدود 50 کیلومتری شهر مشهد) نیرو می گرفت که خود شهر مشهد بومی استان محسوب شد و تمامی نیروها نیز از همین ناحیه پذیرش شدند. ضمن اینکه سایر داوطلبانی که به محل شغلی خارج از محل سکونت خود مراجعه می کنند بلافاصله در خصوص انتقالی خود اقدام می نمایند که این خود باعث ایجاد خلل در همان نهاد می گردد.
 
در آزمون استخدامی امسال با توجه به اینکه تنها جوین - جغتای در دفترچه آزمون استخدامی بومی شهرستان محسوب شده و بنده که ساکن سبزوار و کاملا" نزدیک به شهرستان جوین بوده ام از امتیاز بومی بودن شهرستان بی بهره بوده و باسایر داوطلبان استان خراسان رضوی هیچ فرقی نداشته و از امتیاز بومی بودن برخوردار نشده ام.
 
مسئولین محترم دیار سربداران لطفاً جوانان سبزوار را مورد حمایت خود قراردهید...
 
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما