اجرای ۱۲ پروژه در فرودگاه سبزوار/ حل مشکلات شهرک فرودگاهی سبزوار/ تطویل باند و توسعه ترمینال فرودگاه در دستور کار

 
اجرای ۱۲ پروژه در فرودگاه سبزوار
 
رییس فرودگاه سبزوار نیز در این بازدید گفت: ظرف ۲ سال گذشته ۱۹ پروژه بهسازی در سطح فرودگاه سبزوار اجرا شده است.
 
 علی اصغر روشن بین عنوان کرد: فرودگاه سبزوار از جمله فرودگاه هایی است  از نظر زیر ساخت های هوانوردی و ناو بری از امکانات و تجهیزات مناسب برخوردار است.
 
علی اصغر روشن بین ادامه داد: این مجموعه  در زمره بهترین فرودگاه های  هم سطح خود در کشور محسوب می شود.
 
وی گفت: فرودگاه از جمله زیر ساخت های توسعه در شهرستان است که در تامین برخی کمبود ها در آینده نزدیک تاثیر بسزایی در توسعه  در شهرستان دارد .
 
 
تطویل باند و توسعه ترمینال فرودگاه در دستور کار
 
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگار اقتصاد ملی گفت: تطویل باند، توسعه ترمینال ، برقراری پرواز های عتبات عالیات، افزایش پروازها و رفع مشکل شهرک خدماتی سبزوار از موضوعاتی است که در این سفر مورد بررسی قرار گرفت.
 
رمضانعلی سبحانی فر  در حاشیه بازدید مدیرکل فرودگاه های کشور با بیان اینکه فرودگاه سبزوار به عنوان پشتیبان فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد محسوب می شود، گفت:با توجه به این موضوع  برنامه ریزی شد تا با افزایش طول باند فرودگاه زمینه برای نشست و برخواست هواپیماهای پهن پیکر نیز فراهم شود.
 
عضوکمیسیون صنایع و معادن با بیان اینکه وجود فرودگاه از مهمترین زیر ساخت های توسعه شهرستان است، تصریح کرد:  در راستای افزایش ارایه خدمات به مردم و توسعه جابه جایی بار و مسافر طرح توسعه ترمینال فرودگاه  در دستور کار قرار گرفت.
 
وی عنوان کرد: همچنین در این بازدید مقرر شد تا تعداد پروازهای فرودگاه های شهرستان از پنج به هفت پرواز افزایش یابد.
 
سبحانی فر گفت: برقراری پروازهای عتبات عالیات  از مهمترین خواسته های مردم سبزوار است که در این بازدید مقرر شد تا این موضوع نیز در دستورکار قرار گیرد.
 
منبع: سایت خبری تحلیلی سبزوار نیوز
کد:6430
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما