دکتر علی دلبری، ابوالفضل عصارزاده و مجتبی مهجور چهره های برتر قرآنی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار شدند

"چهره‌های برتر قرآنی" دانشگاه علوم پزشکی سبزوار معرفی شدند

با هدف انتخاب چهره های برتر قرآنی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار، اولین جلسه "کمیته انتخاب چهره برتر قرآنی" باحضور معاون فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه تشکیل شد.

به گزارش مفدا سبزوار، در اولین جلسه کمیته انتخاب چهره برتر قرآنی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار که با هدف معرفی چهره‌های قرآنی دانشگاه برگزار شد، چهره های قرآنی این دانشگاه در سه بخش اساتید، کارکنان و دانشجویان معرفی شدند.
 
در این جلسه پس از بررسی افراد واجد الشرایط، "دکتر علی دلبری" در بخش اساتید به عنوان چهره برتر قرآنی دانشگاه معرفی شد.
 
"دکتر دلبری" در بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت(ع) وزارت بهداشت رتبه دوم کشوری در رشته ترجمه خوانی را کسب کرده بود و چندی پیش نیز به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه معرفی شد.
 
"ابوالفضل عصارزاده" هم چهره برتر قرآنی دانشگاه در بخش کارکنان شد. وی در بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت(ع) وزارت بهداشت رتبه سوم داستان نویسی را کسب کرده بود.
 
در بخش دانشجویان نیز "مجتبی مهجور" به عنوان چهره برتر قرآنی دانشگاه انتخاب شد. "مهجور" در بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت(ع) وزارت بهداشت حائز دو رتبه اول و دوم در حفظ پنج جزء و کانال مجازی شده بود.
 
گفتنی است، در محفل انس با قرآنی که یکم آبان ماه در دانشگاه علوم پزشکی سبزوار برگزار می‌شود، از این چهره‌های برتر قرآنی تقدیر به عمل خواهد آمد.
 
منبع: مفدا سبزوار
کد خبر : 4553
نظرت را بنویس
comments

منصوری

تبریک به هنرمند فرهیخته آقای عصارزاده عزیز خوش بدرخشی همیشه
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما