بازدید نماینده مردم غرب خراسان و فرماندار و شورای شهر داورزن از نمایشگاه باغ باقی در سبزوار

نماينده مردم سبزوار در مجلس شوراي اسلامي به همراه فرماندار داورزن و شورای شهر داورزن از نمايشگاه هفته دفاع مقدس در مركز آفرينش هاي فرهنگي و اجتماعی دانشگاه حکیم سبزواری به طور سرزده بازديد كردند.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه آقاي حسين مقصودي نماينده مردم سبزوار بزرگ در مجلس شوراي اسلامي به همراه فرماندار داورزن و شوراي شهر داورزن صبح امروز با حضور در مرکز آفرینش های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه حکیم سبزواری از نمايشگاه هفته دفاع مقدس که در نگارخانه آفرين این مرکز بر پا شده است، بازديد کردند.
 
گفتنی است بازدید از اين نمايشگاه كه شامل عكسهايي از خاطرات دفاع مقدس كاركنان جانباز، ايثارگر و رزمنده هشت سال دفاع مقدس دانشگاه حکیم سبزواری است براي عموم آزاد است.
 
لازم به یادآوری است در حاشيه اين بازديد و با توجه به آغاز رسمي دومين كنگره بين المللي سربداران توسط دانشگاه حكيم سبزواري در يك ماه گذشته، نشست هم اندیشی  به منظور بحث و تبادل نظر درخصوص برگزاری این کنگره برگزار شد. شايان ذكر است چندي قبل از طرف رييس دانشگاه جناب آقاي دكتر مهيار علوي مقدم دانشيار دانشگاه به عنوان دبير علمي دومين كنگره بين المللي سربداران منصوب گرديده است.
 
 
منبع: کانال تلگرامی دانشگاه حکیم سبزواری
کد:6430

 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما