مراجعه روزانه 700 بیمار به کلینیک ویژه تخصصی وفوق تخصصی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار

کلینیک ویژه تخصصی وفوق تخصصی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار روزانه به 700 بیمار ارائه خدمت می نماید.
 
 روابط عمومی و مرکز اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار / پیرو انتشار خبری مبنی بر نقص سامانه نوبتی دهی کلینیک ویژه دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در خبر گزاری ها،  با پیگیر های کارگروه پایش خبر این دانشگاه جهت تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی مناسب در این خصوص به بیان مطالبی می پردازیم.
 
-  با اجرای طرح تحول نظام سلامت و کاهش پرداختی از جیب مردم ، بار مراجعات به مراکز درمانی دولتی افزایش چشمگیری داشته است  به طوری در کلینیک های دانشگاه برای ویزیت  متخصص مبلغ 3 هزار 400 تومان و برای فوق تخصص 5 هزار تومان دریافت می شود و این امر باعث مراجعه روزانه 700 نفر در دو شیفت صبح و عصر به کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با وجود فعالیت کلینیک ویژه های 6 بیمارستان تحت پوشش دانشگاه شده است . 
 
-  سامانه نوبت دهی که از سه طریق ، تلفن گویا 41448 ، سامانه USSD   #44240020 *6040 *  و اینترنتی  WWW.nobat.medsab.ac.ir     برای رفاه حال مراجعین، که دیگر نیاز به مراجعه  برای گرفتن نوبت معاینه به صورت حضوری نیست ، راه اندازی شده است. که با توجه به بالابودن تماس های تلفن گویا، از 16 خط به 60 خط آنلاین ارتقاء پیدا کرده است. همچنین با توجه به محدود بودن ظرفیت پذیرش بیمار از سوی هر متخصص مورد نظر که روزانه  25 لغالیت 30 نفربیمار می باشد،سامانه نوبت دهی ظرف چند دقیقه اولیه  تکمیل می گردد  ولی با این حال اکثر پزشکان  جهت رفاه حال بیماران مازاد بر سهمیه اعلامی از وزارت بهداشت ، بیمار معاینه می نمایند  که مستندات ثبت سامانه  قابل ارائه می باشد .
 
-  با توجه به  اعتراضات و پیشنهاد مراجعین به سامانه نویت دهی در کلینیک ویژه از این پس اولویت  ارائه خدمات درمانی به بیمارانی است که مشخصات آنان در سامانه به صورت غیر حضوری ثبت شده است و دیگر مراجعین که به صورت حضوری به کلینیک مراجعه می نمایند در صورت عدم حضور افراد ی که توسط سامانه نوبت گرفته اند امکان پذیرش آنها خواهد بود. 
 
در پایان ضمن تشکر از دقت نظر اصحاب رسانه  شهرستان در خصوص اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی مستدعی است ،هر گونه اخبار و اطلاعات در حوزه سلامت شهرستان را تنها از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به شماره   44011085(051 )  کسب نمایید.
 
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما