با داستان ها و خاطراتی از ایثارگران دانشگاه حکیم سبزواری

رونمایی از کتاب«باغ باقی» به مناسبت هفته دفاع مقدس در سبزوار

امید برومندی / مجله اینترنتی اسرارنامه

کتاب «باغ باقی» شامل 33 داستان – خاطره از کارمندان ایثارگر و خانواده های شهدای منتسب به کارمندان دانشگاه حکیم سبزواری، همزمان با هفته دفاع مقدس در نگارستان آفرین سبزوار رونمایی می شود.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، این کتاب به قلم سیدنوراله رضوی، علی ششتمدی و الهه رامشینی در چهار بخش کارستان، سروستان، نیستان و نگارستان نوشته شده است.
 
کتاب باغ باقی در یک هزار نسخه توسط انتشارات امیدمهر به چاپ رسیده و محصول فعالیت مرکز آفرینش های فرهنگی اجتماعی دانشگاه حکیم سبزواری است.
 
طراحی روی جلد این کتاب توسط سمانه کیوانلو انجام شده و عباس بابائی، سجاد اکبری و محبوبه کلاته دولتی از دیگر دست اندرکاران تهیه و تدوین این کتاب بوده اند.
 
همزمان با رونمایی از کتاب «باغ باقی» نمایشگاه عکس و پوستری با همین عنوان نیز در محل نگارستان آفرین سبزوار دایر خواهد شد.
 
در این نمایشگاه متناسب با هر داستان یا خاطره ای که در کتاب باغ باقی درج شده، پوستری طراحی شده است که در معرض تماشای عموم قرار می گیرد.
 
همچنین در این نمایشگاه عکس هایی از ایثارگران و خانواده های شهدای منتسب به کارمندان دانشگاه حکیم سبزواری در دوران دفاع مقدس به نمایش گذاشته می شود.
 
طراحی گرافیکی نمایشگاه عکس و پوستر باغ باقی برعهده سمانه کیوانلو از کارکنان مرکزآفرینش های فرهنگی اجتماعی دانشگاه حکیم سبزواری است.
 
این مراسم بعد از ظهر سه شنبه 4 مهر 96 ساعت 18 در محل نگارستان آفرین برگزار خواهد شد.
 
نگارستان آفرین در شهریورماه 96 در محل مرکز آفرینش های هنری دانشگاه حکیم سبزواری در خیابان 24متری انقلاب حد فاصل میدان صاحب الزمان(نجارآباد) به سمت میدان طالقانی (طبس) شروع به کار کرده است.

 

 

 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما