مدیرکل اقتصادی استانداری خراسان‌رضوی:

فولاد پارس سبزوار نیمه دوم امسال به بهره‌برداری می‌رسد‌

 
مدیرکل امور اقتصادی استانداری خراسان‌رضوی گفت: فولاد پارس سبزوار نیمه دوم امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
 
علی رسولیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: با رایزنی‌های صورت گرفته، 560 میلیارد تومان تسهیلات به طرح‌های کوچک و اشتغال‌زای استان خراسان رضوی پرداخت شده است.
 
مدیرکل امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: علاوه بر این تلاش کرده‌ایم ظرفیت تولید در استان خراسان رضوی را از طریق راه‌اندازی واحدهای بزرگ صنعتی افزایش دهیم که برای مثال در این زمینه می‌توان به بهره برداری از مجتمع فولاد اشاره کرد.
 
رسولیان افزود: برای افزایش اشتغال در خراسان‌رضوی سرمایه‌گذاری مناسبی در حوزه‌هایی مانند صنعت، گردشگری و کشاورزی و خدمات در حال انجام است.
 
مدیرکل امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: علاوه بر این در حوزه صنایع بزرگ نیز برنامه ریزی مناسبی صورت گرفته و در صدد هستیم فولاد پارس سبزوار را در نیمه دوم سال جاری راه‌اندازی کنیم.
 
رسولیان بیان کرد: همچنین واحد گندله سازی فولاد خراسان در نیشابور با ظرفیت 2.5 میلیون تن هم اکنون آماده بهره برداری است.
نظرت را بنویس
comments

جمال آبادی

اسرارنامه جان در مورد کارخانه بتن سبک هم گزارشی تهیه کنید تا از روند اجرایی احداث این کارخانه مطلع بشیم. ممنون از زحماتتون

جمال آبادی

انشاالله که هرچه زودتر با احداث صنایع مادر که در احداث شده و یا در حال احداثه مثل فولاد، اسید سیتریک، بتن سبک، داروسازی، خودروسازی، سیمان و.... گام به گام بسوی توسعه صنعتی منطقه از دیگر نقاط مجاور پیش رفته و زمینه سازی برای ارتقای منطقه به استان انجام شود
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما