یکتا

علوم پزشکی سبزوار نیاز به یک ریکاوری حسابی دارد

سلام وقت بخیر
به نظر من علوم پزشکی نیاز به یک ریکاوری حسابی دارد.
 
هیچکدام از بخش های آن روی اصول نیست.در مورد کلینیک علوم پزشکی دور میدان طبس، مشکلی وجود دارد که نه تنها مشکل من بلکه مشکل بسیاری از مردم است.
 
روال کار این کلینیک اینجوری که شب قبل از طریق تلفن گویا نوبت میگیری و برای فردا عصر آن روز نوبت رزرو میکنی، حتی اگر شب قبل تلفنی نوبت اول باشی و مثلا ساعت 3 عصر نوبتت باشه، فردای آن روز که بری کلینیک دوباره باید از همونجا یک فیش بگیری. و اگر حتی نیم ساعت از نوبتت هم زودتر رفته باشی مثلا ساعت2:30 ظهر اگر 80 نفر زودتر از تو رفته باشن و جلوتر از تو نشسته باشن و فیش گرفته باشن تو نفر 81 هستی نه نفر اول که شب قبل تلفنی نوبت گرفتی! حالا خواهشا این موضوع را برای ما روشن کنید که این دیگ چه طرز نوبت دهی است؟؟؟؟؟؟
 
واقعا مردم بیچاره چه گناهی کردن که وقت و پولشونو اینجوری باید تلف کنن؟؟؟؟؟؟
 
ممنون از توجه شما
 
ارسال شده توسط: یکتا
 
 

خاطر نشان می شود، اسرارنامه در ستون صدای مردم، فقط انعکاس دهنده دیدگاه های مردمی است و تا جایی که خط قرمزهای اصلی اخلاقی، رسانه ای و قانونی زیر پا گذاشته نشود، اسرارنامه تا حد امکان بدون هیچ دخالتی و یا دست کم با کمترین میزان ویرایش فقط به انتشار مطالب ارسال شده از سوی مخاطبان گرامی خود به این بخش می پردازد. لذا انتشار مطالب در این ستون، به معنای تأیید محتوای آن از سوی تحریریه اسرارنامه نمی باشد و حق پاسخگویی برای شخصیت های حقیقی یا حقوقی که در این ستون مورد انتقاد قرار بگیرند، قطعا محفوظ است. 

 

نظرت را بنویس
comments

کشاورز نمونه

علوم پزشکی یعنی فقط پزشک.نه برای پرسنل زحمتکش ارزشی قائلند ونه برای مردم
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما